پاسخ به پیامهای نیمه اول مرداد ماه

خانم سارا پرسیدند: میخواستم بدونم چرا بعد از 40 تا 45 دقیقه سکس و حتی گاهی بیشتر،همچنان آلت همسرم راست میماند.البته یادور میشوم که ما حدود 2هفته است ازدواج کردیم و من گاهی حس میکنم علت این مورد ارضا نشدن کامل همسرم می باشد. اگر این چنین است از دست من چکاری بر میآید که برای همسرم انجام دهم؟ممنون

 پاسخ شما: خانومی یه سوال دارم. همسرتون ارضا می شن و باز آلتشون بلند می مونه؟ چند بار ارضا می شن معمولا؟ شما خسته می شی یا می تونی ادامه بدی باهاشون؟ قبلا رابطه داشته؟ چقدر ؟ با کی؟ در چه فواصل زمانیی؟

خب چند تا احتمال هستش . مثلا شاید همسرتون آستانه ی ارضا شدنش انقدر بالاست ( که البته احتمالش کمه ) شاید همسرتون قرص یا اسپری و … چیزی استفاده می کنه برای لذت بیشتر و به شما نمی گه. شاید قبلا رابطه داشته به مدت طولانی و فاصله ی کمتر جوری که استقامت بدنش تا این حد بالا رفته. برای اینکه کمتر جوونی هستش که در ابتدای کار ازدواج و برقراری رابطه جنسی همچین توانایی داشته باشه. شاید مکمل وداروی تقویتی قوی استفاده می کنه ……. حالا اگر سوالهای بالا رو جواب بدی و کنار این احتمالات هم بزاری شاید جوابتو بگیری یا بگو تا بیشتر بگم برات.

 ———————————————————————————————————————

مهتاب خانوم پرسیدند: من 1سوال داشتم نمیدونم چرا بعد مقاربت شدیدا نفخ میکنم مخصوصا زمانی که از مقاربت مقعدی باشه به حد شدید نفخ میکنم گاهی موقع جلوی خودمو نمیتونم بگیرم.چیکار میتونم بکنم.؟؟

 پاسخ شما: خانومی معمولا همه در اثر رابطه مقعدی نفخ می کنند . چونکه در اثر تلمبه زدن باد به روده ی شما تلمبه زده می شه. تنها کاری که می تونی بکنی اینه که جوری بنشینی که باد راحتتر بتونه تخلیه بشه و اذیتت نکنه. همین ( حالتی که به اون صورت روی دستشویی می نشینید بهترین حالت هستش)

  ———————————————————————————————————————

مریم خانم پرسیدند: میخاستم بگم که موقع پریودم واژنم درد میگیره و اون ترشحات بعضی وقته یه کمی بو دارن.کم هم پیش میاد که خارش داشته باشم.تورم هم ندارم

پاسخ شما: عزیزم کجای واژنتون درد می گیره؟ مجرای دفع خون؟ لبهای واژن ؟ اون ترشحات طبیعیه خانومی. درست گفتی. بوش هم طبیعیه البته به شرطی که زیاد و زننده نباشه.

توصیه : 1- به یک ماما مراجعه کنید. 2- نوع نوار بهداشتیت رو عوض کن . منظورم مارکشه. مثلا من مای لیدی یا آلویز بالدار مسافرتی رو توصیه می کنم. خیلی خوبه. زود به زود نوارت رو عوض کن. خوب خودتو بشور. کلا هم توی آفتابه آب حداقل هفته ای یکبار سرکه بریز و خودتو ضد عفونی کن. لباس زیرت رو زود به زود عوض کن. شورت نخی بپوش.

 ———————————————————————————————————————

آقا هادی گفتند: من از اينكه انزال زودرس داشته باشم و نتونم توي سكس براي همسرم ي قهرمان باشم ميترسم و نكرانم_وقتي با همسرم معاشقه ميكنم زود تحريك ميشم_منو راهنمايي كنيد تا بتونم زمان انزالم را افزايش بدم

پاسخ شما: شازده شما باید زمانتون رو با تمرکز افزایش بدهید. مثلا وقتی که نزدیک ارضا شدن هستید و حسش می کنید آلتتون رو خارج کنید و کمی صبر کنید تا اون حالت برطرف بشه و بعد دوباره رابطه رو از سر بگیرید. اینجوری زمانتون افزایش پیدا می کنه. مواد غذایی و مکمل های تقویتی هم کمک می کنند. قرص و اسپری رو هم که می دونی.

در ضمن این هنر یک زنه که به شوهرش احساس خوبی بده. کاری کنه تا شوهرش اعتماد به نفس داشته باشه و در عین حال کمکش کنه تا معایب رابطه جنسی اش رو بهبود ببخشه. نمی گم فقط خانوم . آقا هم باید بیشترین تلاش رو انجام بدن.

  ———————————————————————————————————————

سحر خانوم پرسیدند: من و نامزدم جمعه هفته پیش بدون اینکه دخولی اتفاق بیفته آلتهامون رو در تماس با هم قرار دادیم. ایشون میخواست یه ذره دخول انجام بشه که البته به خاطر اختلاف اندازه هاشون وارد نشد. قبل اون من پیش آب همسرم رو با دستمال پاک کردم و کل این قضیه شاید ۱۰ ثانیه بود…بعد به طرز وحشتناکی استرس باردار شدن برام اتفاق افتاد و 48 ساعت بعد اومدم مثلا از روش اورژلنسی استفاده کنم اما به جای 4 قرص در فاصله ۱۲ ساعت در 2 قرص خوردم . فرداش هم 2 قرص دیگه خوردم. بعد فهمیدم که اشتباه شده…و باید ۲ قرص همزمان می خوردم.
خوردن قرصها رو قطع کردم و الان ۱ روز و نیم گذشته از اخرین قرص. آیا احتمال حاملگی هست؟ من نباید الان پریود میشدم؟

پاسخ شما: سحر خانومی خیالت راحت باشه. شما به هیچ وجه باردار نیستی گلی. اون روشی هم که شما قرص مصرف کردی هم درسته. هر دو روش درسته که گفتی.

 ———————————————————————————————————————

آقا ساسان گفتند : من برای بر قراری ارتباط جنسی مشکل دارم، تا قبل از دخول تمام کارهارا درست انجام می دهم ولی هنگام دخول، همسرم ناگهان سرد و بی حس می شود و رابطه برای او به شدت دردناک می شود. از طرفی برای پیدا کردن فرج در حالت روی هم خوابیده مشکل دارم و به خاطر چاقی احساس می کنم آلتم کامل وارد نمی شود.

پاسخ شما: برای همسرتون توصیه می کنم در زمان نزدیکی از چیزهایی که حالت تحریکش رو بالا نگه می داره استفاده کنید. مثلا بوی تحریک کننده ی مورد علاقشون. یا مثلا فیلم پورنویی که تحریکشون می کنه.

برای مورد دوم یا لاغر بشین و یا اینکه بیخیال رابطه توی اون پوزیشن بشین.

  ———————————————————————————————————————

خانوم یا آقای *** پرسیدند: اگه دختری به مدت چند سال ارگاسم دستی و زبانی داشته باشه مشکل جسمی پیدا نمی کنه؟

پاسخ شما: تنها مشکل اینه که ایشون عادت می کنه که از این روش ارضا بشه و احتمال اینکه شوهرشون بتونه با آلتش ارضاش کنه خیلی پایین میاد.

  ———————————————————————————————————————

خانم ستاره ی دریایی گفتند: من دختر 26 ساله ای هستم ، که تا حالا دوست پسر نداشتم. اما دوستانی داشتم که پسر بودند. به تازگی با یک سری افرادی دوست شدم. بعضی از آقایان اصرار دارند که من حتما دوست پشر انتخاب کنند.حتی یکیشون چندتا از دوستان خودش بهم پیشنهاد داد…
1- واقعا خیلی مهم که حتما دوست پسر داشته باشم. من اینطوری که همه چیز الان هست دوست دارم و نمیخوام تغییر کنه!
2- یکی از همین دوستان میگه، بعد ها در زندگی زناشویی حتما دچار مشکل میشی و تا بخوای تجربه کسب کنی، خیلی چیزها رو از دست دادی!!

پاسخ شما: گلم وقتی همینجوری که هستی راحتی نیازی نیست حتما خودتو درگیر کنی. وقتی آدم مناسبش پیدا بشه خود به خود وارد زندگیت می شه. تو نباید دنبال کسی بگردی. عشق خودش پیدات می کنه. هر جا که باشی حتی اون سر دنیا. مگه همه ی کسانی که ازدواج کردند قبلا دوست پسر داشتند؟  اصلا به این حرفها توجه نکن. نذار دیگران برات تصمیم بگیرن و عقایدت رو تنظیم کنند. ستاره فقط یه دونه است با این تفکرات. باشه؟ تحت تاثیر قرار نگیریا….

 ———————————————————————————————————————

خانم ف گفتند : شما به نسیم جون گفتید جلو شوهر یا خانواده شوهرش معاینه میشه.
مگه میشه؟
من که تا حالا این و نشنیده بودم.تازه خیلی ها هم اصلا قبل ازدواج نمیرن معاینه.یعنی خانواده پسر یا خود پسر اینو نمی خوان.
اما خب خوبه ادم بره معاینه

پاسخ شما : بله خانومی. خواهر خودم با مادر شوهرش و مادرم رفتن. نه اینکه اونها بخوان. ولی ….

درسته . جدیدا خیلی ها معاینه نمی رن خیلی ها. ولی درسته . آدم باید قبل ازدواج معاینه بره. حتی اگر ازتون نخوان. بودنش و داشتن برگه بهتر از نبودنشه.

 ———————————————————————————————————————

پریا خانم پرسیدند: به خاطر استفاده از اپیلیدی ساق پاهام لک شده. پاهای خیلی سفیدی داشتم که حالا این لکها (تیره گی ها) ظاهرش رو خراب کردن. چی کار کنم مثل اولش بشه؟ از هر چی موی زایده و هر چی وسیله برای موزدایی دیگه داره حالم به هم می خوره. اپیلیدی که لک انداخت رو پاهام و موی زیر پوستی در آوردم. (الان دیگه استفاده نمی کنم و موهای زیر پوستی دیگه ندارم ولی لکها مونده.) تیغ که می زنم انگار سوزن می خواد از پوستم دراد. هم خارش دارم و هم موهای زبر که با سرعت نور درمیان! کرم موبر و اسپری و … هم تو کند کردن رشد موهام همچین موثر نبودن. تازه بعد از استفاده از کرم موبر، ناخنهای دستم فوق العاده نرم و پوسته پوسته میشه. از وقتی از موبر استفاده می کنم دیگه نمی تونم ناخنهامو بلند کنم. از دستکشم نمی تونم استفاده کنم. امتحان کردم نشده. کرم می چسبه به دستکش و رو پوستم پخش نمیشه. چی کار کنم؟ هزینه لیزر بالاس، نمی تونم لیزر کنم. اینجام از سالن اپیلاسیون خبری نیس که برم مومک بندازم. خودمم بلد نیستم. تازه احتمالا” مومکم موهامو زیر پوستی می کنه. کلافه ام به خدا.
– به خاطر زیاده روی در استفاده از لاک ناخن، ناخن هام زرد و ضعیف شده. دیگه خوب نمیشه. چی کار کنم مثل سابق بشه؟

پاسخ شما : به خاطر لک های حاصل از اپیلیدی نمی شه کرد. حتما باید به پزشک پوست مراجعه کنید. یه دوستی داشتم که اینجوری شده بود. فقط دکتر جواب می ده. عزیزم کرم موبر کاردک داره. بجز اینهایی که گفتی یه چیز دیگه رو امتحان نکردی که فکر کنم به دردت بخوره.» اسپری موبر » . هم سریعه و هم خوب موبر هستش.

 ———————————————————————————————————————

نازنین خانم پرسیدند : میخواستم بدونم قبل از آ.نا.ل س.ک.س آیا خانم باید رکتومش رو شستشو بده و تمیز کنه؟اگر آره چجوری؟میدونم با استفاده از کاندوم هیچ آلودگی منتقل نمیشه ولی از نظر ظاهری اصلا دوست ندارم که همسرم یه وقتی مدفوعی ببینه

پاسخ شما: نازنین جان به هیچ وجه مدفوع شما در ابتدای دهانه ی مقعد نیستش که آلت مرد بهش آلوده بشه و دیده بشه. درسته روده ی بزرگ کثیفه ولی اونجور که نیست آلت مرد آغشته بشه. شستشو لازم نیست. همون کاندوم برای رعایت بهداشت کافیه.

 ——————————————————————————————————————— 

نیلوفر خانم پرسیدند: ژل شستشوي بانوانhydroderm بايد هر چند روز يکبار استفاده بشه؟ استفاده ي زيادش مضره؟
يه مرد از کجا ميفهمه که زن قبلاً سکس داشته يا نه؟اگه زن سنگ تموم بذاره ممکنه مرد فکر کنه که زن قبلاً سکس داشته؟پس سنگ تموم خوبه يا بد؟ بذاريم يا نذاريم؟
پر بودن مثانه ربطي به بيشتر تحريک شدن خانومها داره يا نه؟

پاسخ شما: در مورد ژل بانوان:

موارد مصرف:

به صورت روزانه براي بانوان و دوشيزگان بالاي 12 سال (باتوجه به شرايط آب و هوايي دفعات مصرف مي تواند تغيير كند)

قبل و پس از شنا و استفاده از استخر

قبل و پس از نزديكي

پس از پايان دوران قاعدگي

طريقه مصرف :

قبل از استفاده دست خود را كاملاً‌ بشوئيد يا از تنظيف تميز استفاده كنيد.

ناحيه را با آب مرطوب كرده و براي هر نوبت استفاده ميزان كمي از ژل برداريد.

پس از كف كردن ژل، يك دقيقه صبر كنيد و سپس موضع را با آب شسته و خشك كنيد.

یه مرد نمی تونه بفهمه زنی قبلا رابطه داشته یا نه. ولی از مدل حرکات و ناشیانه و نپخته بودن حرکات و یا حرفه ای عمل کردن زن یا متقابلا مرد مشخصه که قبلا رابطه وجود داشته و یا خیر…

عزیزم مساله سنگ تموم گذاشتن معنی نداره . می خوای لذت ببری و خوش باشی؟ پس مایه بزار… عشق بزار و انرژی بزار.

نه عزیزم. پر بودن مثانه ارتباطی که نداره هیچ بلکه اذیتتون هم می کنه و مزاحمه.

  ———————————————————————————————————————

حسن آقا پرسیدند: سوالم اینه که چون من نمیدونم منظور ازانحراف آلت چیه شاید اشتباه کنم میخواستم اول یکمی درموردانواعش وکلا موضوعش برام بگی.امامشکل اینجاست چندوقتیه متوجه یک برآمدگی روی آلتم شدم که خیلی نگرانم کرده اندازه اش تقریبا نصف 1دانه عدسه میخواستم ببینم سرطانه آلته یا بخاطر انحراف آلتمه لطفاراهنماییم کنید که اولا چه بیماری هست؟ دوما درمان میشه؟

پاسخ شما: دوست عزیز توصیه می کنم این مقاله رو مطالعه بفرمائید.

http://yyyw.wordpress.com/2010/02/25/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%A7%D9%BE%D9%88%D9%84/

  ———————————————————————————————————————

آقای ام پرسیدند: ازشما مي خوام ببرسم كه ايا راهي براي بزرك كردن بيضه هست؟

 پاسخ شما: کوچک بودن بیضه ها با داروهای هورمونی خاص قابل درمان می باشد. اگه شما حس میکنید که بیضه شما خیلی کوچک است حتما به پزشک مراجعه کنید . بهتره برای ارزیابی سلامت دستگاه به پزشک جراح کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید.

 ———————————————————————————————————————

آقای ستار گفتند: میخواستم بدونم هورمون مردانه همون اسپرم هستش یا خیر؟
آیا خود ارضایی باعث دفع هورمون مردانه میشه؟
آیا مردایی که موی بیشتر مثلا ریش بیشتری دارن،معنیش اینه که هورمون مردانه بیشتری دارن؟؟؟

 پاسخ شما: نخیر. هورمون در تمام بدن شما وجود داره و باعث تمام تغییر و تحولات و حالات و روحیات مردانه و رشد اندامها به فرم مردانه هستش. مثل رشد ماهیچه ها و استخوان بندی و رشد موها و رشد سینه ها و اندام تناسلی و …..

خودارضایی باعث دفع هورمون مردانه نمی شه بلکه منی دفع می شه.

بله. هورمون مردانه در این دست مردان قوی تر و بیشتره.

  ———————————————————————————————————————

آقای وکیل پرسیدند: 1-لطفا در مورد قرص جلوگیری دی ای توضیح بدین.
2-آیا قرص ها باید هر روز در یک ساعت مشخص خورده بشن تا اثر کنن یا اگه مثلا یه روز ساعت 1 خورده بشه یه روز 3 یه روز 12 اشکالی نداره؟

 پاسخ شما: انواع رایج موجود در ایران

قرص اچ دی Contraceptive HD شامل 0.5 میلی‌گرم لوونورگسترول و ۵۰ میکروگرم اتینیل استرادیول که امروزه به دلیل عوارض جانبی زیادش به ندرت تجویز می‌شود

ال دی Contraceptive LD شامل 0.3 میلی‌گرم لوونورگسترول و ۳۰ میکروگرم اتینیل استرادیول

دی ئی Contraceptive DE شامل 0.15 میلی‌گرم دزوگسترل (Desogestrel) و ۳۰ میکروگرم اتینیل استرادیول

Contraceptive Triphasic (نام تجاری Triphasil) شامل لوونورگسترول و اتینیل استرادیول (در سه مرحله و شامل ۲۱ قرص می‌باشد)

قرص شیردهی، (Minipil) شامل مقادیری اندک پروژستین است. (در ایران ۳۰ میکروگرم لوونورژسترول)

2- معمولا این قرصها رو باید مثل سایر قرصها در یک ساعت مشخص مصرف کرد. برای همین این قرص رو در کنار تخت خواب یا کنار سرویس بهداشتی قرار می دهند که شخص قبل از خواب اونها رو مصرف کنه که حدود یک ساعت معین باشه.

33 Responses to پاسخ به پیامهای نیمه اول مرداد ماه

  1. ashat says:

    ااااااااااااااااااااااا، قرار بود که ماهی یک بار جواب سوالا رو بدین!!! من هنوز سوالم رو مطرح نکرده بودم . دلم سوخت وقتی دیدم جوابها رو دادید و من عقب موندم
    ————————————————————————
    پاسخ نیلوفر به شما: عزیزم وقتی این وبلاگ رو با آدرس جدید زدیم آمار بازدید کننده ها بهتر شد و تعداد سوالات هم زیاد شد برای همین ماهی دوبار خوبه. اما وقتی فیلتر بودیم به قدری تعداد سوالات کم بود که همون یکبار در ماه کافی بود و وقت می کردم همه رو جواب بدم. اشکال نداره. تا سر برج هم چیزی نمونده. شما بفرمایید اگر کمکی هر چند کوچک از دستم بر بیاد در خدمتم.

  2. ژولی says:

    نيلوفر جان سؤال من رو پاسخ ندادي. شايد به دليل كلي بودن و يا گنگ بودنش. خانومي مي‌خوام بدونم اگه توي حمام يا توي آب دخول صورت بگيره ممكنه مشكلي بوجود بياد؟ مثلا واژينال ميكروب يا قرچ بگيره؟ ميشه شرايط نزديكي توي حمام رو توضيح بدي؟ ممنون مي‌شم

  3. hesam says:

    من با چند خانوم سکس داشتم اما هر 4 بار ارضا نشدم مشکلی دارم
    —————————————————————-
    پاسخ نیلوفر به شما: مشکل شما تعدد سکس با افراد مختلف بدون عشق و علاقه است. ببخشیدا ولی به این می گن هرزگی

  4. hesam says:

    خواستم اینم اضافه کنم من 4 سال خود ارضایی میکردم اما در هفته ی اخیر با 4 نفر بودم میخوام کمکم کنین

  5. هیتلر says:

    چرا به اون خانوم گفتین در سکس مقعدی لازم نیست ، خودش رو بشوره ! چرا لازم نیس ! هست خوبش هم هست .نیلوفر تو که مرد نیستی که این موضوع رو درک کنی !!!!!!
    بگذریم کاش تو یه مملکت درست و حسابی بودیم این زنا دست از سر آنال سکس بر میداشتند !

    حالا که بحث سکس مقعدی شد … آیا این نوع سکس میتونه باعث بیماری هایی مثل بواسیر بشه ؟
    —————————————————————————
    پاسخ نیلوفر به شما: نه. باعث بواسیر نمی شه. بواسیر ارتباطی به این موضوع نداره.
    در مورد آنال هم باید بگم والا شما مردها هستین که آنال می خواهید وگرنه اکثر زنها علاقه ای به این رابطه ندارند چرا که در این قسمت برای زن بیشتر درد وجود دارد و اصلا نقطه جی نداره که باعث ارضا شدن بشه مگر از نظر روانی شخص ارضا بشه که بحث دیگری هستش. بعد گفتی زنها دست از آنال بر نمی دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. زیتون says:

    تصورکنم جواب سوال اول رامناسب ندادیدچون ایشان اضطراب میگیره که همسرش قبلاباکسی بوده یانبوده ومشاجره اشان میشه
    خب ایشان نامزداست اصلادخول صورت نمی گیره که
    فقط بازی انجام میدهندایشان میتواندمقاومت کند اینمقدارطول بکشه ونگذاردبه انزال برسد اگرلاپائی یا بازی آلت به آلت هم انجام دهندنمیگذاردبه اوج برسد که انزال گرددوالتش بخوابد ابتدای کاراست وتجربه هم ندارندبیشترملاحظه کاری میکنند
    ———————————————————————-
    پاسخ شما: شاید هم اینطور باشه که شما برداشت کردید. به هر حال نظر شما رو می گذاریم تا بسته به شرایط و موقعیت از این نوشته ها استفاده کنند. مرسی که راهنمائیتون

  7. هیتلر says:

    2 تا سوال : عزیز من این دختر ها قبل ازدواج پس چرا با دوست پسرشون رابطه آنال برقرار میکنند ؟ اگه دوست ندارند ؟! مگه کسی مجبورشون میکنه ؟ بله من گفتم که زنا دست از آنال بر نمیدارن (البته تا قبل ازدواج ) ، تو این مملکت همه دنبال دختر باکرن ! حالا چرا من نمی دونم !؟ دخترها هم قبل ازدواج فقط از این راه رابطه جنسی دارند ! مگه اشتباه میگم ؟

    سوال دوم در مورد همجنس گرایان مرد هست : اگه این موضوع باعث ارضا شدن نمیشه پس چرا مردا به طرف این رابطه میرن !
    —————————————————————
    پاسخ نیلوفر به شما: شما درست می گی. می دونی مشکل از کجاست؟ پیشرفت و باز شدن افکار و اجتماع و امکاناتی مثل کلیپهای پورنو که به راحتی می شه با بلوتوث گرفت و یا از طریق اینترنت و ماهواره چشم و گوش همه رو باز کرده و سن بلوغ جنسی رو آورده پائین و حیا رو هم کم کرده. همه هم که دنبالشن خب. اونوقتش یه پای قضیه هم اینه که همین پسرای روشنفکر و تمدن که قبل از ازدواج با چند تا دختر رابطه دارند وقتی بخوان ازدواج کنند هرگز با اون دختری که باهاش عشق و حال کردند ازدواج نمی کنند بلکه می رن دنبال یه دختر باکره و دست نخورده می گردن. از اینجا مشکل شروع می شه. دخترها هم برای برطرف کردن میل جنسی خودشون و شریک جنسیشون تن به درد و عذاب و عواقب و بیماریهای آنال می دهند تا دست آخر بتونند بکارت خودشون رو هم در کنار این عملشون حفظ کنند.
    خب دیگه وقتی یکی بخواد باهاشون ازدواج کنه بکارت می خواد که اینا دارند. به نظرم جوونهای ما بین مدرنیته و سنتی گرایی موندن و به خاطر همین این فریبکاری این بین پیش میاد.

    در مورد همجنس گرایان سعی می کنم یه پست بزارم. اما در کل باید بگم که این افراد از نظر روانی میلی به جنس مخالف ندارند بلکه اندام همجنس خودشون تحریکشون می کنه و به شمت همنوع خودشون گرایش دارند. درسته رئیس جم..هور محترم فرمودند همچین چیزی توی ایران وجود نداره اما به نظر من این پدیده ای همه گیر هست و وجود داره. بد یا خوب چیزیه که هست.
    توی سوالت گفتی باعث ارضا شدن مرد نمی شه؟ چرا نمی شه؟ اتفاقا دو زوج همجنس باز خیلی خوب با هم کنار میان و نیاز هم رو برآورده می کنند.

  8. /// says:

    سلام…

  9. /// says:

    ميل زديم گفتين نظر بزارين نظر هم كه از اول عموميه نخوايم كسي سوالمونو ببينه چه كنيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يه ماه علافيم لطفا همينجا راهنمايي كنين…
    ———————————————————-
    پاسخ نیلوفر به شما: اینجا نظرات تائیدیه . اگر بخواین بعد از خوانده شدن تائید نشوند حتما قید کنید. اونوقت فقط پاسختون رو براتون در قسمت پاسخ به سوالات ماه می گذارم.

  10. امیر says:

    سلام خسته نباشید.
    ا.گر هنگام سکس… زن الت خودشو تمیز بشوره خوردن تمام قسمت التش مشکل بهداشتی نداره………
    2 اگر قسمتی از مایع لیز کننده واژن داخل دهان مرد بشه بطور نا خوداگاه…چه اتقاقی ممکنه بیفته…….
    3. خانما چرا موقع ارضا شدن دچار شوک شدید می شند!! یعنی نمی زارن سیستم بدن کارشو راحت انجام بده.پاهاشون مثه چوب می شه و داد می زنند و می گن نخور دیگه……. بسه…….. این به معنی اینه که عمل ارضا با موفقیت انجام شده……..
    ممنونم

  11. kia says:

    من یک پزشکم.توصیه می کنم اعتماد بنفس را سر لوحه فعالیت جنسی خود قرار دهید زیرا تنها در این صورت هست که می تونید به شریک جنسی خود آرامش هدیه کنید.رختخواب خوب تنها ضامن حفظ خانواده می باشد.

  12. خلیل says:

    یادته من گفتم صیغه بیوه ها گفتی خاک بر سر هر زنی که بیوه میشه و میره صیغه میشه؟!
    حالا چرا به همجنس بازا نمیگی خاک بر سرشون؟
    ———————————————————————-
    پاسخ نیلوفر به شما: همجنس بازی ( به معنای واقعی) یک پدیده ی روحی و روانی هستش که واقعا اون شخص بیمار هست و واقعا نمی تونه با جنس مخالف ارتباط برقرار کنه.
    جدا اعتقاد دارم که وجود داره هر چند بیماری هستش.

  13. امیر says:

    خانوم نیلو فر لطفا سوال منم جواب بدید.ممنونم
    ——————————————————–
    پاسخ نیلوفر به شما: تا اول ماه بعد صبر کنید لطفا.

  14. خلیل says:

    اولا فقط در بعضی موارد میشه گفت بیماری مثل افراد دو جنسی
    ثانیا مگه هر چی وجود داره باید باهاش کنار اومد
    ثالثا تعدادشون خدارو شکر خیلی کمه من که دورو برم ازشون سراغ ندارم
    رابعا خب صیغه چش بود که گفتی خاک برسرشون؟
    زنا و همجنس بازی چی؟کنار میای؟
    چی بگم……..خدا همه مونو شفا بده

  15. sahel says:

    سلام و خسته نباشید به شما و همکاران گرامیتان
    من یه مشکل داشتم اونم اینه که موقع رابطه بیضه هام بالای میرن یعنی میان روی حالت تناسلی و بعد از یک بار ارضا شدن دیگر نمی توانم ادامه بدم چون دیگه هیچ لذتی نمی برم من پسری هستم 20 ساله باید چیکار کنم
    ممنون میشم که راهنماییم کنید

  16. hesam says:

    حجامت میتونه به بهبود جوش کمک کنه؟؟؟
    ———————————————————-
    پاسخ نیلوفر به شما: چون خون کثیف از بدن شما دفع می شه.

  17. سحر says:

    سلام میشه دختر با ناخن خودش پرده رو پاره کنه ؟یا وقتی خودش رو ارضا میکنه بدون اینکه چیزی داخل کنه پاره بشه ؟
    ———————————————————————-
    پاسخ نیلوفر به شما: در مورد اول ، بله امکانش هست. ولی با خودارضایی بدون نمی شه.

  18. changiz says:

    سلام و تشکر از این همه لطف شما عزیزان.
    واقعا قدردانی داره زحماتتون.
    یه سوال داشتم.موهای سینه من کمه.(برخلافه پاهام)
    اما نامزدم میگه دوس دارم سینت پر مو باشه.یعنی دوس داره خیلی خیلی باشه
    میخواستم ببینم هیچ راهی داره؟
    یه دنیا ممنون ازتون.

  19. سحر says:

    چرا جواب سوال منو نمیدید؟
    ——————————————————
    پاسخ نیلوفر به شما: پاسخها رو ماهی دو بار نیمه اول و دوم هر ماه می دهیم.

  20. مریم says:

    میشه انجا سوال مطرح کرد؟

  21. مریم says:

    می خواستم بگم من نامزد کردم ولی ما به هم محرم نیستیم یعنی صیغه نیستیم.
    حالا این آقای نامزد که ما تابحال هیچ رابطه ای با هم نداشتیم.حتی بوسه.
    موقعیتی هم البته نداریم که با هم باشیم.می خواد از من که پشته تلفن با هم حرف بزنیم (س .ک .س تلفنی)و من این موضوع داره عذابم میده .نمی خوام.احساس میکنم این کار تو زندگیه مشترکمون تاثیر میذاره.با هم چند بار سره این موضوع دعوا کردیم.حق با کیه ؟
    من میگم این میشه همون خود ارضایی ÷س من قبول ندارم ولی اون میگه نه این نیست.میشه راهنماییم کنین؟
    نمیدونم جای مناسبی سوالم رو گذاشتم یا نه؟
    در آخر بگم که من چند بار برای اینکه ناراحتی طولانی نشه این کارو کردم.
    واقعا به کمک احتیاج دارم.
    —————————————————————
    پاسخ نیلوفر به شما: خانومی به همسرتون بگین وقتی شما باهاش اونجوری صحبت می کنید حتما برای اون یه اتفاقهاییاونور می افته. یک نوعی از خودارضاییه.
    ولی متاسفانه امثال ایشون هستند. کاری نمی تونی بکنی جز اینکه درگیر بشی و دعوا کنی یا اینکه بهش تن بدی تا ازدواج. می دونم عذاب آوره. درکت می کنم

  22. مریم says:

    اینکه نامزدم اینو بهم می گه که با تلفن س *ک*س ی باهاش صحبت کنم این موضوع میاد تو ذهنم که اون خود اضایی داشته .و این منو دیوونه میکنه.خواهشا یه جوابه سنجیده و مطمئن بدین بهم.چون من کمی گیج شدم.

  23. مجنون says:

    سلام/ مدتیه که از اپی لیدی برای واژن استفاده میکنم مضره؟

  24. مجنون says:

    ضمنا اسمم مجنونه ولی خانوم مجنون!

    چرا این سوالو پرسیدم چون تقریبا کشاله ی رانم درد میکنه و یه کمی حس میکنم یه برامدگی کوچولو داره میترسم گره لنفی باشه که متورم شده باشه ممکنه از اپی لیدی باشه؟
    —————————————————-
    پاسخ نیلوفر به شما: خانومی توصیه می کنم هیچوقت این روشها رو برای هیچ جای بدنت همیشگی استفاده نکن. یعنی همیشه روشت رو تغییر بده. یکبار کرم. یکبار موم. یکبار يیلت. یکبار اپی لیدی وگرنه مضرراتش گردنگیرت می شه هااااااااااااا

  25. changiz says:

    دوباره سلام . ببخشید یه سوال دیگه . مبتدی هستیم دیگه ببخشید.
    در مورد اینکه اگر یه دختر خود – ار- ضایی کنه ، شوهرش نمیتونه اینده با آ-ل-ت-ش به انزال برسونش…
    خب هر دختری احساس میکنم این کارو تو زندگیش میکنه.خب اینم یه نیازه دیگه ، قانونا فکنم اگر زیاد اینکارو بکنه دیگه بدنش عادت میکنه به این نوع ار- ضا شدن و شوهرش اینده نمیتونه…درسته؟
    می خواستم بدونم یه دختر اگر چقدر این کارو بکنه این اتفاق براش می یفته؟ یعنی امکان داره اگه دختری در ماه دوبار اینکارو می کنه دیگه آینده نتونه با شوهرش به اون لذت برسه؟این که خیلی بده..
    خدا فکنم باحال تر از این حرفاست!
    «ببخشید اینجوری با فاصله نوشتم می ترسم برادرا فیلترتون کنن»
    یه دنیا ممنونم از محبت های بی منتتون.
    موفق باشید.
    —————————————————————–
    پاسخ نیلوفر به شما: والا هنوز پژوهشگران عدد دقیق تعداد خودارضایی رو پیدا نکردن. من نمی دونم با چند بار اعتیاد پیدا می کنن.

  26. changiz says:

    ممنون از جوابتون.

  27. منا says:

    من عاشق کارای جنسی هستم ولی نسبت به مردا هیچ احساسی ندارم چکار کنم

  28. سارا says:

    سلام.خسته نباشید.راستیتش منو نامزدم چندوقت پیش کنار هم به پهلو دراز کشیده بودیم.اون پشت من خوابیده بود.التشو تو مقعد من گذاشت ولی همش واسه 3ثانیه و منم از شدت درد خودمو کنار کشیدم.الان اگه برم معاینه دکتر تشخیص میده که یکبار این اتفاق افتاده.در ضمن فقط سرالتش به اندازه ی 2و3 سانت رفت تو.ممنون
    ————————————————————————
    پاسخ نیلوفر به شما: نه با یک بار نمی شه فهمید. بگذارید چند روز ازش بگذره دیگه دکتر هم متوجهش نمی شه. اونهایی رو می تونن متوجه بشن مال کسائیه که زیاد این کار رو انجام داده باشن.

  29. جوانه says:

    سلام مي‌خواستم بدونم چرا آلت همسرم ته واژنم نميرسه من هر پوزيشني كه لازم باشه امتحان كردم اينو بگم طول آلت شوهرم كم نيست. فكر مي‌كنم من مشكل داشته باشم. يعني واژنم عمقش زياده؟. نظرتون را برام بفرستيد. ممنون

  30. sahel says:

    سلام و خسته نباشید به شما و همکاران گرامیتان
    من یه مشکل داشتم اونم اینه که موقع رابطه بیضه هام بالای میرن یعنی میان روی حالت تناسلی و بعد از یک بار ارضا شدن دیگر نمی توانم ادامه بدم چون دیگه هیچ لذتی نمی برم من پسری هستم 20 ساله باید چیکار کنم
    ممنون میشم که راهنماییم کنید
    خواهشن به این سوال من یکی جواب بده این ا بار دوم سوال مطرح می کنم تو رو خدا یکی کمکم کنه

  31. مریم says:

    من یه دختر 30 سالم چند وقت پیش با یه پسر رابطه جنسی داشتم و فکر میکردم پرده در بالا قرارداره ووقتی دخول داشتیم نه درد داشتم نه خونریزی به نظر شما چی شده و اگر ازدواج کردم چکار کنم به ایمیلم بفرستید

  32. زهرا says:

    من یه دختر مجردم رابطه جنسیم داشتم ولی یه بارم ارضا نشدمه به نظر شما علت چیه و اگه قطره گل سرخ استفاده کنم به نظرتون تاثیر داره یانه

بیان دیدگاه