جواب پیامها………

سلام دوستان عزیز………

من از این به بعد ………..جواب کل پیامها رو فقط و فقط روز ۵ شنبه هر هفته میدم……

یعنی شما میتونید بپرسید………..بعد ۵ شنبه همون هفته بیایید و جواب سوالاتتونو رو بگیرید…….

اگر نمیخواین که اسمتون درج بشه…….من پیامتون رو عمومی نمیکنم و با اول نام شما …….که خودتون میدونید و با درج سوالتون در بخش جواب پیامها……..سعی میکنم در حل مشکلات کمک کنم……..

هر جا هم نتونستم جواب بدم سعی میکنم از دوستان دیگه که در این موارد تجربه و تخصص دارن کمک بگیرم……..

با تشکر فراوان…….

—————————————

دوست عزیزی با نام (آ)

درباره تغییر شکل نوک سینه ها در اثر مکیدن و ماساژ س.ک.سی پرسیده بودن و علاجش…..

راستش اولین بار با همچین مطلبی برخورد کردم…….

بعد از س.ک.س خشن یا همراه ماساژ و مکیدن فراوان این طبیعی که نوک سینه ها زخمی میشن و حتی چند روزی دردناک……..

حتی زنان شیرده هم دیگه نباید انتظار داشته باشن که سینه هاشون مثل روز های دختر بودنشون باشه………

ولی ……..

من چند تا راهکار بهتون میدم که سینه هاتون رو با طراوت و خوشگل کنید……

۱- هر شب سینه هاتونو با اب سرد بشویید.و ماساژ بدین آروم لطفا ………

۲- از صابون های مخصوص سینه برای شستن سینه هاتون استفاده کنید……اگر قادر به تهیه این صابونها نیستید …….از صابون بچه یا گلیسیرینه استفاده کنید……..

۳- بعد از شستشو با کرم مخصوص سینه……..یا کرم مرطوب کننده مارک خوب( نیوا …ایو روژه …لورال ….یا کلینیک ) استفاده کنید و حسابی دور تا دور سینه و مناطق زیر بغل رو ماساژ بدین…….

۴- از سوتینهای نخی و نرم استفاده کنید…….. اگر براتون این امکان وجود داره که سوتین نبندین…..لباس نخی حتما تنتون کنید

۵- تا مدتی به همسرتون اجازه ندین سینه ها رو مک بزنه……..تا دوباره سر حال بیان

۶- اگر به نوزاد دارید شیر میدین…….بعد از هر بار شیردهی سینه هاتونو با اب سرد تمیز بشویید…..و بگذارید یکم هوا بخوره و استراحت کنه تا نوبت بعدی شیردهی….

۷- مادربزرگ خودم همیشه با گلاب سینه هاشو معطر میکرد…….. گلاب در براق کردن و از بین بردن جوشهای پوست هم بسیار موثر

ولی در فیلم پرس پلیس دیدم که خانم مسن داستان با گل یاس اینکارو میکرد………

۸- یادتون باشه………..هر شب قبل از خواب ورزش کنید ……..دستاهاتونو از جلو به هم قفل کنید و به هم فشار بدین………..یعنی بازوها در امتداد سینه ها ………و مچ دستها به سمت هم فشار بدین……….اینطوری سینه ها سفت و خوش تراش میشن……….این کار رو تا ۷۰ شماره پی در پی انجام بدین……..

۹- اگر میبینید با تمام این راهکارها سینه هاتون پوست قشنگی پیدا نمیکنن………به یک پزشک پوست و مو مراجعه کنید………..

————————————

الین عزیزم……..از سایت بالرین……….

ممنون که اینقدر منو حمایت و تشویق میکنی……..

درباره مارک خوب کرم و ضد افتاب و این جور چیزها قبلا صحبت کردم…….

ولی باز هم میگم……..در ضمن سایت زن روز نوشته نهال عزیز از سایت داستان زندگی من…….

بهترین مارکها و رنگ مناسب برای صورت و پوستهای مختلف رو ذکر کرده………

من در اولین فرصت لینکشو در وبم قرار میدم……..

بهترین مارکهای لوازم آرایشی در دنیا این ها هستند

کلینیک ……….محصولات ساخت آمریکا……..که اکثرش تهیه شده از روغن روباره

ایورژه …………محصولات ساخت فرانسه……..تهیه شده از مواد گیاهی…….

لورال…….

نیوا……..

دیگه چیزی به یادم نمیاد………..ولی اگر بتونی اصل این محصولا ت رو گیر بیاری بسیار گران ولی مفید هستن……….

———————————————

در جواب دنیای آبی عزیز………

شما لطف دارید

هر هفته جمعه ها من یک نظر سنجی جدید در وب قرار میدم…….

پس امیدوارم هر هفته در نظر سنجی شرکت کنید……

از ایده ها و گزینه های درخواستی شما یا نظر سنجی طراحی شده از شما استقبال میکنم……

به امید دیدار دوباره

————————————–

مهدخت عزیز………

همونطور که میبینی درباره خود ارضایی مطلبی در وبلاگ درج شد….

در میهن بلاگ البته……….

در ادامه اون بحثها من یک متن و مقاله دیگر هم دارم که در آینده پست میکنم

…………………………

ترنم عزیز

تمام تلاشم اینکه جواب دوستان رو علمی و صریح و راحت بدم…….

چشم سعی میکنم بخشی از سوالاتو درج کنم…….

ولی من مختصری از صورت مسئله رو اول بحث میارما……..

——————————

(آ) عزیز……..که پرسیده بودن آیا خود ارضایی بخشی از س.ک.س هست یا نه…….

راستش جوابش سخته…….

ولی باید بگم به نظرم……..اگر برای اقایان بگیم بی شک جزیی از زندگیشونه……بخشی مهم…….مردی رو میشناسید که تا حالا اینکار رو نکرده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ازشون بپرسید……..و اگر گفتن نه………..بدونید یک جای کار میلنگه……

ولی در رابطه با خانمها……..

به دلیل ترس.شرم.حیا…..و خیلی مسایل دیگه…….کمتر به خود ارضایی روی میارن……مثل باقی کارهاشون در زندگی

حالا خودت نتیجه گیری کن……..

—————————–

(س) عزیز……..

که فرموده بودید ۳۸ سال سن دارید و سال گذشته با  دارو و در بیمارستان سقط جنین کردین……

ساکن ایران نیستید

و در ضمن دلتون میخواد مادر بشید

ولی میلتون به س ک س کم شده………..

و دوران پریود هم کوتاهن………

میترسید که نکنه دارید یائسه میشید

عزیزم………

آیا ورزشکار هستید اونم جودوکار یا کشتی گیر یا بوکسور؟؟؟؟؟؟؟

فقط در این طبقات ورزشکارهای سنگین …………یائسه زود هنگام دیده میشه……

در غیر اینصورت ……..اگر بدن سالمی دارید……..و ورزش روزانه و مرتب هم دارید……..

به نظرم دچار تنبلی تخمدانها شدید……….

البته من پزشک نیستم………..پس قبل از اقدام به هر کاری به یک پزشک زنان و زایمان مراجعه کنید……….تا مطمئن شید اشکال از تخمدانهای شما نیست………..

در این سن……….بعد از سقط جنین…….اونهم با دارو زیاد بعید نیست تنبلی تخمدان………

۱-  دکتر شما براتون دارو تجویز میکنه……….که ممکنه هورمون درمانی باشه………

پس نگران نباشید………..چون مشکل شما براحتی قابل درمان و کنترل………..

اما دوست عزیزم………

شما ساکن کدام کشورید؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا امکان تهیه داروهای گیاهی رو دارید؟؟؟؟؟؟

آیا تغذیه خاصی دارید که مستقیم روی هورمونهای بدن شما تاثیر بگذاره ؟؟؟؟؟؟؟

یادتون باشه استرس……بی خوابی……و کار زیاد ……..همه و همه در بهم خوردن ساعت زیستی بدن زن موثر………

چند پیشنهاد بهتون میکنم…….

اول از همه سبک تغذیه خودتون رو تغییر بدین………من نمیدونم شما چه چیزی مصرف میکنید…

ولی میوهای خاصی رو بیشتر بخورید تا قدرت جنسیتون رو بالا ببره……

موز…….

توت فرنگی

لیمو ترش به مقدار کم……

انار

آلبالو

گیلاس

هلو…….

خرما

پسته……

گردو…….

بادام

انگور……..

کشمش……….

خیار سبز………

و خیلی از میوه ها و خشکبار ……..در افزایش قوای جنسی موثرن…….

میتونید با استفاده از شیر و عسل همراه این میوها به سلیقه خودتون معجون درست کنید و بخورید………..

البته استفاده از عطرها و اسانسهای س.ک.س رو هم بهتون توصیه میکنم…….

یک چیز دیگه……..

اگر مشکل شما جسمی نیست……..

مطمئن باشید مشکلتون روحی .

شاید دیگه از س.ک.س با همسرتون لذت نمیبرید……….

شاید نیازتون رو برآورده نمیکنه………..یا متنوع نیستید در .س.ک.س

دوست خوبم………در سن شما این امر طبیعیه که کمتر به .س.ک.س فکر کنید…..

ولی…….چون کم کم دلتون میخواد مادر بشید……

باید تلاش کنید……….

به دکتر زنان مراجعه کنید………

به یک روانکاو و یا مشاور مراجعه کنید

یا اینکه با همسرتون بشینید و مشکلاتتون رو حل کنید……….

سعی کنید لباسهای قرمز رنگ یا نارنجی بپوشید ………..در خانه البته

لباسهای تنگ و کوتاه……….

ماتیکهای تیره و سرخ استفاده کنیده………

از عطرهای س.ک.س استفاده کنید……..

از همسرتون بخواین شما رو ماساژ س.ک.سی بده…….

حتی برای اینکار به مراکز س.ک.س لوژی مراجعه کنید تا به شما اموزش بدن……

یا اگر امکانش براتون هست سعی کنید اگر به استخر میرید بعدش یک ماساژور بدنتون رو حسابی مشت و مال بده………..تا یکم احساس طراوت و جوانی بکنید……..

بیشتر به خودتون برسید…….

فیلمهای احساسی و عاشقانه

فیلمهای پورنو ……..

و در ضمن میتونید اتاق خوابتون رو صورتی رنگ کنید……..

یا از پرده های صورتی ……….رو تختی صورتی استفاده کنید………

یا از تابلو های هنری س.ک.سی ………..نمادین و سمبلیک……….که تحریک آمیزن….. توی اتاق خواب نصب کنید…….

میتونید بدین بالای تخت خواب آیینه نصب کنن به سقف منظورمه……..تا موقع س.ک.س خودتونو ببنید……….

هر هفته خودتون رو ماساژ بدین……..در یک پست این ماساز به خوبی توضیح داده شده…..

شما هنوز میتونید مادر بشید………اصلا جای نگرانی نیست

من دوستی داشتم که با مادرش 40 سال فاصله سنی داشت و فرزند اول هم بود……..با هوشی بسیار بالا و ارداه ای آهنین…….ایشون الان دارن دوره دکتری روانشناسیشونو میگیرن……..و وقتی کنار مادرشون قرار میگیرن……….شاید به زور بشه تشخیص داد که مادر و دخترن……..نه خواهر……….

چون مادر ایشون همچنان در این سن و سال که نزدیک 70 سال میشه طراوت خودشونو حفظ کردن……..و همچنان جوان و سرزنده میزنن…….

آرایش

ورزش

تغذیه سالم

خواندن مطالب طنز

دیدن فیلمهای کمدی

و رقص

رقص

رقص

اینها بهترین روش برای برگرداندن نیروهای جوانی هستند

به امید شادابی و موفقیت شما

منتظر خبرهای خوب هستما

بیخبرم نذارید

بیان دیدگاه