جواب پیامهای نیمه دوم دی ماه

خانم نسا پرسیدند: من ۲۱ سالمه و ۲ ساله ازدواج کردم حدود ۳ ماه می‌شه من از س ک س متنفر شدم و موقع نزدیکی‌ احساس درد و حالت تهوع دارم البته تا قبل از اینکه این مشکل برام پیش بیاد موقع س ک س ارضا نمی‌‌شدم مگر اینکه خودم در وسطای س ک س با دست خودم رو ارضا می‌کردم .

پاسخ شما: خانومی این چیزی که شما می گی به عوامل زیادی می تونه بستگی داشته باشه. خودتو به خود ارضایی عادت نده. اینجوری دیگه کم کم از ص ک ص با همسرت لذت نمی بری و زده می شی. این مشکل کاملا روانی هست و جسمی نیست. توصیم اینه به مشاور مراجعه کنی. البته سکسولوژیست خیلی بهتر کمکت می کنه اما در ایران عملا تعدادشون خیلی محدوده.

خانم  مرضیه و مارال و مونا سوال کردند: من زمان مقاربت درد زیادی در ناحیه شکم و پهلو احساس میکنم چرا؟

پاسخ شما: مارال جان برخی افراد هستند که در این موارد بدن ضعیفی دارند. توصیه ای که می تونم بکنم اینه که پوزیشنهایی رو که انتخاب می کنید از نوع ساده باشند و زیاد حرکتهای عجیب و غریب انجام ندهید. ضربه هاتون شدید نباشه تا بهتون فشار نیاد. سعی کنید ص ک ص ملایم داشته باشید. حالتهایی رو که در حین اون درد دارید رو پیدا کنید و انجامشون ندهید. حتما کمک می کنه. امتحان کنید. مجبور نیستید پوزیشنهایی که درشون درد احساس می کنید رو انجام بدهید.

سپیده خانم پرسیدند: میشه راجع به سوزش ادرار در خانومها هم توضیح بدین؟

پاسخ شما: مشکل شما می تونه به عفونت ادراری و یا عفونت واژن و حتی سنگ کلیه و مثانه بر گرده
تنها توصیه من مراجعه به متخصص زنان هست . از اینجا نمیشه چیزی برای شما تجویز کرد و شما هم بهتره بجای ودرمانی به پزشک مراجعه کنید

این مقاله رو هم بخون: http://www.seemorgh.com/health/default.aspx?tabid=2114&conid=38820

شادی خانوم پرسیدند: من چند مدت پیش وقتی رفتم دستشویی عجله داشتم و خیلی سریع داشتم خودم رو میشستم كه1دفعه انگشت اشارم فرو رفت…ناخنمم بلند بود,دردم گرفت,بعدشم خون كمرنگی در حد1قطره دیدم یعنی امكان داره كه پرده بكارتم آسیب دیده باشه؟راهنماییم كنید. خیلی میترسم حتی میخواستم كه برم دكتر اما به دلیل استرس شدیدی كه داشتم نرفتم,اگر آسیب دیده باشن دكتر تشخیص میده كه علتش این بوده؟

پاسخ شما: شادی جان الزاما دلیل بر پاره شدن پرده نیست. شاید دیواره ی آلتتون خراشیده شده بوده. اگر هم پردتون آسیب دیده باشه انقدر خونش کم نیست. کمی بیشتر از این حرفها خونریزی خواهید داشت. خانومی برای اینکه خیالت صد در صد راحت بشه برو یه پزشک معاینه ات کنه . در ضمن دکتر تشخیص می ده که با ورود آلت این اتفاق افتاده یا با شی خارجی و غیره بوده.

پاسخ ساحل خانم: خانومی این تغییر در بدن شما به دلیل این هست که تنظیم هورمونهای بدن شما برای مصرف اون چند تا قرص بهم ریخته. چون از کاندوم هم استفاده کردید احتمالش تقریبا به صفر می رسه. نگران نباش . به نظر من با این توصیفات شما باردار نیستی. نگرانی شما بی مورده. درصد خطای کاندوم پایینه .

پاسخ خانم ماجد: اولا اینکه این چیزی که شما می گی شما دختری خانومی. نگران نباش. با وارد کردن جسم پرده آسیب می بینه و یا پریدن از ارتفاع یا 180 درجه باز کردن پاها (البته برای اونهایی که تمرین کردند در باشگاه و بدن نرمی دارند نیستش منظورم یکهویی و بی مقدمه) و یا اسب سواری ممکنه پرده آسیب ببینه. حالا مورد شما که خودارضایی بدون مراد کردن جسم خارجی بوده پس جای نگرانی نیست. اما یه سوال. شما که انقدر بافرهنگ هستی که به اینترنت دسترسی داری چرا زحمت دوقدم تا پزشک زنان رفتن و معاینه رو به خودت نمی دی؟ مگه هر کسی می ره معاینه ی پرده بکارتش دختر نیست یا گناه کرده؟ ازدواجت و آیندت رو به خاطر یه همچین موضوعی بهم زدی؟؟؟ کمی حساب شده تر و منطقی تر برخورد کنید و تا به مشکلی برخورد می کنید فکرتون هنگ نکنه .

خانم صبا پرسیدند: میخواستم بدونم چطور میشه از جای جوشای قدیمی نجات پیدا کرد آیا صابون خاصی برای این کار هست؟؟؟؟ در ضمن واسه ترکای روی پوستم از آب اجعفری و کاهو که استفاده کردم زیاد خوب نشد تازه رنگ پوستمم تو اون منطقه تیره شده باید چیکار کنم ادامه بدم یا مشکلی پیش اومده واسم؟؟

پاسخ شما: روش های مختلفی برای از بین بردن جوشگاه ها استفاده میشود ولی باید در نظر داشته باشید که با هیچ روشی نتیجه صد در صد نیست. از جمله این روش ها می توان از لیزر، میکرودرم ابرشن، لایه برداری با مواد اسیدی و کرم های لایه بردار، سابسیژن یا آزاد کردن جوشگاه های فرو رفته از زیر، تزریق کلازن، هیالورونیک اسید و چربی را نام برد. گاهی نیاز است برای رسیدن به نتیجه مطلوب از چند روش استفاده نمود. برای ترک ها هم از نلالوم می شه استفاده کرد. ترک هائی که مدت زمان زیادی از بوجود آمدن آنها گذشته ، مشخص است که مدت زیادی نیز برای درمان زمان لازم دارد. بطور مثال ترک پوستی که چند سال پیش ایجاد شده و به اصطلاح ترکهای قدیمی در حدود یکسال و یا بیشتر، بطور مداوم و روزی دو بار باید مصرف شود  تا کاملاً پوست را صاف و یکرنگ نماید.
این مقاله ها رو بخونید:

http://www.parsiteb.com/news.php?table=news&id=1009&action=viewFullContent

علی آقا پرسیدند: می تونین بگین بی حسی لیدو كائین اگه استفاده كنیم هنگام سكی خو به یا نه اگه عوارض داره عوارضش در اثر استفاده طولانی چیه؟

پاسخ شما: یک نظر:
گاهی افراد از مواد بی‌حس کننده استفاده میکنند که مدت استفاده از این مواد می‌بایست بیش از هفته‌ای یک بار نباشد.لازم به ذکر است که در اسپری های مخصوص که در این رابطه وجود دارد از لیدولوکایین 10% استفاده میشه که درصد داروئی بالایی دارد.
سوال:
عوارض اسنفاده از پماد و ژل و اسپری های لیدوکائین, که برای رفع رود انزالی استفاده میشه چیست؟
جواب:
در این زمینه کار تحقیقاتی انجام نشده و گزارشی از عوارضش موجود نیست.. اما بهتره زیاد استفاده نشه و تا حد ممکن از اسپری های اون استفاده نشه چون درصد داروئی بالا داره.. و بهتره از ژل و پماد لیدو کائین استفاده بشه… گرچه اینها هم بعد از مدتی خاصیت خودشونو از دست میدن
سوال: بهترین زمان استفاده از لیدوکائین برای رفع زود انزالی چه زمانی است؟
جواب: بلافاصله قبل از شروع رابطه جنسی

فاطمه خانوم و چند نفر دیگه پرسیدند: میشه بگید استمناء دقیقا یعنی چی؟ و عوارضش.

پاسخ شما: «استمناء» منى را از خود در آوردن است و به معناى آن است که انسان خودش با خودش کارى کند که از او منى خارج شود و این کار حرام و از گناهان کبیره مى باشد .  عوارضش رو در پاسخ آقا روح الله گفتم.

آقا روح الله پرسیدند: ایا خودارضایی یا استمنا در پسران باعث میشه که بعد ها که ازدواج میکنن نتونن بچه دار بشند منظورم اینه که خودارضایی باعث میشه اسپرم در مردان تموم بشه ونتونن بچه دار بشن

پاسخ شما: پسر خوب شما که انقدر نگرانی چرا این کارو کردی؟ الان توی هر مرحله ای هستی دیگه انجامش نده. به این کانون ترکی که معرفی کردند یه سر بزن.  عوارض خودارضایی عموما اینها هستش:

  1. خستگی و کوفتگی: انقباض شدید و یک مرتبه تمام عضلات بدن در جریان انزال (ارگاسم یا اوج لذت جنسی)، باعث مصرف سریع مواد غذایی ذخیره شده در عضلات و به طور عمده کاهش گلیکوژن (ماده اصلی لازم برای تولید انرژی عضلانی) میشود. خستگی عضلانی تقریبا با سرعت تهی شدن عضلات از گلیکوژن رابطه مستقیم دارد و هرچه این سرعت بیشتر باشد، خستگی بیشتر است ‏فیزیولوژی گایتون، ترجمه دکتر فرخ شادان، تجدید نظر هفتم، 1986 (تهران: چهر، 1365)، ج 1، ص 313.. در خودارضایی، به علت انقباض‏های مکرر عضلات بدن، ذخایر گلیکوژن عضلات به سرعت تمام میشود و خستگی و کوفتگی همیشه از عوارض بدیهی آن است.
    2. ریزش مو: خودارضایی به تدریج با تغییرات هورمونی و شیمیایی که در بدن ایجاد میکند، باعث افزایش هورمون جنسی مردانه؛ یعنی، تستوسترون به دی هیدرو تستوسترون (DHT=Dihydrotestosterone) میشود که از عواقب بالا بودن ماده DHTدر خون، ریزش موها و تاسی و بزرگ شدن پروستات و عوارض ناشی از آن در پیری است. Herballove.com .
    3. خود ارضایی مکرر باعث تحریک بیش از حد سیستم عصبی پاراسمپاتیک و افزایش تخلیه اَسِتیل کولین (Acetyle Choline) از انتهای این رشته ها در مغز میگردد که این خود باعث پاره‏ای از عوارض جسمانی و روانی، چون حواس‏پرتی (Absentmilndedness)، کمی حافظه (Memory)، عدم تمرکز حواس، سیاهی رفتن چشم و در نهایت تاری دید میشود. تمام این علامت‏ها ناشی از تغییر تعادل میزان مواد شیمیایی موجود در مغز است که بین سلول‏های عصبی رد و بدل میشود و انتقال پیام‏های مختلف را بر عهده دارد. 4_men.org .
    برخی نیز بر این عقیده‏اند که علت بروز اختلالات مغزی (مانند حواس پرتی، عدم تمرکز حواس و کاهش حافظه) ناشی از ظرفیت عظیمی از انرژی بدن است که در هر بار انزال، تخلیه شده و هدر میرود؛ زیرا مایع منی حاوی مقدار بسیار زیادی DNA (هسته 400-300، اسپرمی که در هر انزال خارج میشود)، RNA آنزیم‏ها، پروتئین‏ها، مواد قندی، لسیتین (Lecithin)، کلسیم، فسفر، نمک‏های بیولوژیک، تستوسترون و… است. این ذخایر عظیم انرژی – که باید در بدن برای رشد و تقویت بخش‏های مختلف مورد استفاده قرار گیرد – بیهوده و به طور مکرر از بدن خارج میشود و هر کدام عوارضی را به دنبال میآورند.
    برای مثال از آنجا که سلول‏های خونی و پلاکت‏ها در مغز استخوان‏ها تولید میشود و به تکامل نهایی میرسد و برای تولید آنها نیز انرژی بسیار زیادی مورد نیاز است؛ در افراد گرفتار خودارضایی، تکامل مغز استخوان و در نتیجه تولید سلول‏های خونی با مشکل مواجه شده و منشأ کم خونی، ضعف و خستگی در این افراد است. نیز دفع فسفر و لیستین بیش از حد از طریق انزال‏های مکرر، باعث کاهش ذخایر این مواد میشود که مواد حیاتی برای سلامتی سلول‏های عصبی هستند و در نتیجه اختلال عملکرد سیستم عصبی، مانند حواس پرتی، عدم تمرکز حواس و… بروز خواهد کرد.

بله. لرزش دست از عوارضش می تونه باشه. اینم آدرس کانون ترک هستش. از اونجا می تونی برای ترک کردن کمک بگیری.

http://www.ktark.com/

خانم رونا پرسیدند: من 28ساله و آذریم و حدود 2 سال پیش با پسری 37 ساله که اهل لرستان بود آشنا شدیم.
بعداز 2ماه نا خواسته بهم زدیم تواین مدتم رابطمون خیلی رسمی بود که این رسمیت بیشترازطرف من بود اون راحت وعادی برخورد میکردوشناخت کافی از هم نداشتیم ولی من چون بهش حس خوبی داشتم تماس گرفته و احساسموصادقانه بهش گفتم بهم گفت که وابسته شدی واگه ادامه بدیم اذیت میشی.
بعداز اون چند مورد خواستگارداشتم اماهمه روبا اون مقایسه می کنم و فکرمی کنم اون همونی بود که من می خوام.الانم یه مدتیه یه شماره ناشناس بهم پیام میده باهرشماره ای تماس گرفتم جواب نمیده و می فهمه منم وفقط پیام میده بهش گفتم که توفلانی هستی گفت اشتباه گرفتی در حالیکه بنابدلایلی میدونم خودشه.
لطفا راهنماییم کنید که من چکار کنم و باهاش چطوری برخورد کنم.

پاسخ شما: خانومی شما دیگه بچه نیستی و ماشالله بالغ شدی. در شرایط سنیی نیستی که حالا بازم فکر کنی سالها برای خواستگار وقت داری. جسارت نباشه ولی بعد از یه سنی تعداد خواستگاران کمتر می شه. مخصوصا اینکه خانواده ی شما آذری و متعصب هستند. اصلا فکر کن توی عشقت شکست خوردی. فکر کن ترکت کرده. فکر کن دیگه نیست. نذار کسی که حتی نمی خوادت روی زندگیت تاثیر بذاره. اگر دوستت داشت با علاقه ای که بهش نشون دادی ترکت نمی کرد. کسی که قلبا دوستت داره راضی به آزار شما نمی شه. بیخیال اون پیامکهای مشکوک. اون می بینه که بهش حساسی داره باهات بازی می کنه. هنوز متوجه نشدی؟؟؟ پس چشمتو روش ببند و راجع به خواستگارات بدون اون تصمیم بگیر. نبینم بهش فکر می کنیا….

مرضیه خانم گفتند: من چند ماهیه که روز اول وآخر پریودم ترشهات قهوه ای رنگ میبینم ولی بقیه ی روزها همه چیز طبیعیه میخواستم دلیلشو بدونم

پاسخ شما: خانومی چیز مهمی نیست. نگرانش نباشید. این خون لخته شده هست.

پاسخ آقای دوست: به نظر خودت خیانت محسوب نمی شه؟ زنا نیست؟ که با زن مردم حست عوض می شه و … تازه خودارضایی هم که خودش گناهه. سعی کن زودتر ازدواج کنی تا از این مشکلات و حواشی این داستانها نجات پیدا کنی. یا حداقل صیغه ولی با اقوام؟ کسی که بهت اعتماد داره و شما رو با زنش تنها می زاره؟؟؟ در شرع ما صیغه برای جلوگیری از همچین مشکلاتی گذاشته شده. این وبلاگ رو هم یکی از دوستان معرفی کرده: مطالعش کن:

http://man-mote.tumblr.com/

آقا امید پرسیدند: من حدودا 3 سال هست که با یه دختری دوست هستم.خیلیم دوسش دارم اما بعد یه مدتی از دوستیمون من مجبور شدم به خاطره کاری کرد ازش جدا شم اما بعد یه مدتی خوده خانوم برگشت منم چون فراموشش نکرده بودم بخشیدمش.الانم رابطمون خوبه ولی من با اینکه مطمئنم با اینکه خودشم چند بار بهم گفته با کسی نیست همش فکر میکنم با یه نفره دیگه ام رابطه داره.دلیله جدایمون هم همین مورد بود.با اینکه مطمئنم نیست ولی همش این قضیه جلو رومه

پاسخ شما: امید جان روشهای زیادی برای امتحان کردن این خانوم هست. می دونم حق با شماست. اعتمادت از بین رفته. برای اینکه حست برگرده امتحانش کن. از شماره ی غریبه بهش اس ام اس بده و پیشنهاد دوستی رو مطرح کن و یا یکی از دوستانت رو سر راهش قرار بده ببین چیکار می کنه؟ یا اینکه کنترلش کن. نه جوری که متوجه بشه هاااااا. مثلا در ساعتی که شما شک داری و نمی دونی کجاست کاری کن مطمئن بشی حرفش صحت داره. ببین اگر می گه الان محل کارشه واقعا اونجا هست یا نه. تا مدت که مطمئن بشه ولی نه همیشه هااااااا

طلا خانم و الهام خانم پرسیدند: ساراجون 2تاسوال ازت داشتم.اول اینکه من با دادن سونو متوجه شدم برگشتگی رحم دارم.دکترکه توضیح نداد زیاد ولی خوندم اینجوری ممکنه هنگام مقاربت درد داشته باشم.تاحالا رابطه نداشتم وخیلی ازاینکه درد داشته باشم نگرانم.ممکنه واسه درد نداشتن راهنماییم کنی.دوم اینکه واسه شیو موهای بدن و مخصوصا ناحیه ی تناسلی چه روشی بهترازبقیه تمیز میکنه؟من پوست اونجام خیلی وله وروی لبای بزرگم چروک شده.چکارکنم صاف بشه؟پوست بدنمم خیلی خشکه وهمش پوسته پوسته میشه.ازچی وچطوری استفاده کنم؟لطفاطرز استفاده ژل شستشوی واژنم بگو.بعد از اب ریختن؟ وقتی زدیم پاک کنیم با دستمال؟

پاسخ شما: اول: شما در همه ی پوزیشنها درد نخواهید داشت . باید از حالتهای ملایم و آرام استفاده کنید. حتما نباید اون حرکتهای سخت و عجیب غریب رو انجام بدید گلی.

دوم: به نظرم کرم موبر و ژیلت بهترین و راحتترینه. ونوووس مارک خوبیه. سوم:  مال خیلی ها اینجوره. کاریش نداشته باشید و بهش توجه نکنید. چهارم: مهم ترین علت پوسته پوسته شدن پوست کمبود ویتامین Aو D می باشد بهتر است از میوه ها و ماسک هایی استفاده کنید که سرشار از ویتامین A و D می باشد…

به علاوه برای جلوگیری از پوسته شدن پوست و کلا اجزای بدن باید بیشتر استحمام کرد. بعد از حمام پوستتاان را با کرم مرطوب کننده چرب کنید. آرد عدس و گل سرخ را کوبیده و با آب خمیر کرده و سپس به پوست بمالید و یا آرد جو با آب جوشانده زوفا خمیر کرده و بر پوست بمالید. روغن گردو درمان کننده خشکی و پوسته پوسته شدن پوست می باشد. روغن گل سرخ نیز در درمان پوسته پوسته شدن پوست موثر است.

پنجما: ژل واژن مارک Pure استفاده بکنید. تعریفشو شنیدم. کوچیکش حدود 4 تومن و بزرگش 9 تومن هستش. روش طریقه مصرف رو تصویری توضیح داده. مارکهای ایرانیش هم هست. اونها هم پشت جلدش توضیحات داره. راحته. آره دیگه بعدش باید پاک کنید خودتونو. راستی این واقعا دو تا سوال بود؟؟؟

الهام جان واسه اون دون دونهای پوستت باید به پزشک پوست مراجعه کنی حتما. در ضمن برای بازوهات هم برو باشگاه. فوقش یک ماه برو و ببین چه ورزشهایی باید انجام بدی بعدش توی خونه انجامشون بده.

پاسخ آقا رامین: چرا برای اولین تجربه یک حرفه ای رو دارید انتخاب می کنید؟ خب مسلمه شما کم میارید و مدتی طول می کشه تا شما عادت کنید و بتونید از نظر جن.سی به ایشون برسید. پس نمی خواد عجله کنید. کاری نکنید که کله پا بشید. مهم نیست. شما تحقیر نخواهید شد. همه ی افراد در اولین تجاربشون آماتور هستند و باید یاد بگیرند پس عجله نکنید. از خوش کمک بخواهید تا راهنماییتون کنه. هر وقت از یک حرکتی سیر شد خودش بهتون می گه. لازم نیست کورنومتر بگذارید و تایم بگیرید. پس با صبر و حوصله دقت کنید و یاد بگیرید عجله نکنید. کسی از شما توقع نداره برای دفعات اول مثل بازیگران فیلمهای پورنو عمل کنید. اگر زود دچار انزال شدید ناراحت نشوید چون برای همه در دفعات اول پیش میاد. پس حوصله کنید. اون خانوم بهترین راهنمای شماست.

نسرین خانم پرسیدند: بعضی وقتا اطراف لبهای کوچک واژنم و اطراف سوراخش خارش دارم
میخواستم بدونم مشکل چیه و چجوری حلش کنم؟

پاسخ شما: اولا حتما به پزشک مراجعه کنید. دوما سعی کن بیشتر از موارد بهداشتی رعایت کنی. مارک نوار بهداشتی ات رو عوض کن. ممکنه به اون مارک حساسیت داشته باشی. حالا گفتی از شورت نخی استفاده می کنی. توی آفتابه سرکه بریز و خودتو باهاش بشور. توی خونه سعی کن دامن بپوشی و شورت نپوشی تا هوا زیر لباست جریان پیدا کنه. امیدوارم مشکلت حل بشه.

الهام خانم پرسیدند: حداقل فقط مارک یه صابون و کرم حجم دهنده سینه رو که موثر باشه بگو لطفا.حساسیت ندارم میدونم.لطفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واسه قرصش باید برم پیش دکتر زنان زایمان؟

پاسخ شما: کرم سفت کننده و حجم دهنده سینه تاچ‌می قیمتش حدود 8000 تومن هست. كرم بزرگ كننده و حجم دهنده سینه با مارك لانکوم فرانسه ( اصلش تهیه بشه ) قیمتش حدود 8000 تومن هست.اما به نظر من برای این چیزا باید کمی بهتر هزینه کنی. مثلا اینها رو توصیه می کنم: كرم حجم دهنده و فرم دهنده سینه والنسی که وزارت بهداشت هم تاییدش کرده و قیمتش 50000 تومن هست.  کرم حجم دهنده سینه نیترو (رنگ قرمزش) قیتمش حدود 25000 تومن هست.

صابون تاچ می هم هستش که 4000 تومنه. نیترو هم شنیدم صابون داره ولی نمی دونم چنده. بله. دکتر زنان می تونه کمکتون کنه و راهنماییتون می کنه.

آقای آرتمیس پرسیدند: میخواستم قرص یا اسپره تاخیری که شما تایدش کنید رو به من معرفی کنید
و یه دوست دارم که تو هفته دوبار سکس طولانی داره و حالا بعد از چند وقت احساس میکنه که آلتش کوچیک شده
در ضمن کرم ویا دستگاه خوبی برای افزایش طول وجود داره که واقعا مفید باشه

پاسخ شما: دوست عزیز سلام بله هم داروخانه ها دارند هم لواز م بهداشتی ها و هم بعضی از سوپریها به نظر من اسپری لیدوکایین (اسپری بی حس کننده مخصوص دندان )از همه این مارکهای تجاری که توی بازار اومده بهتره .
مارك ویاگرا با دوز 66000 تهیه بفرمایید البته با رایحه های مختلف در لوازم بهداشتیهای معتبر یافت میشود البته حواستون باشه تقلبی اون هم هستش.  دستگاه لارجر باکس هم  دستگاه خوبیه و یه عده از دوستان همینجا پیام گذاشتن که براشون مفید بوده و جواب گرفتن.  در مورد سکس دهانی هم که پرسیدید باید بگم : در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه به شکل «نظری» خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که واژن را با دهان خود تحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه مایعات مهبلی آلوده و خون واژن آلوده می تواند به داخل دهان راه پیدا می کند. (این مسئله محدود به خون دوران قاعدگی نمی شود.)
برای خانمی که عضو جنسی وی بوسیله دهان شریک جنسی اش تحریک می شود نیز، از نظر «نظری» خطر انتقال آلودگی وجود دارد، اگر ویروس و یا خون آلوده ازمایعات دهان و به واژن و زخم های مهبلی و یا دیواره واژن تماس پیدا کند. اما از نظر شرعی من هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم. در رساله یا توضیح المسائل دنبال حکم شرعی اش باشید.

خانم جی جی و مریم خانم پرسیدند: خواستم برام توضیح بدین دوش واژن چه جوریه؟؟؟

پاسخ شما: به شستشوی واژن رو دوش واژن تلقی می شه. مثلا وقتی گفته می شه دوش سرکه برای ضدعفونی کردن واژن انجام بدهید یعنی اینکه در آفتابه ی دستشویی مقداری سرکه بریزید و خودتون رو باهاش شستشو بدهید. سرکه به دلیل PH که داره باعث ضد عفونی شدن ناحیه تناسلی شما می شه و از عفونت جلوگیری می کنه. یا اینکه ده دقیقه توی تشتی که حاوی محلول مورد نظر هست بنشینی.

خانم عسل پرسیدند: من 9 ماهه ازدواج کردم. از همسرم دورم و میشه گفت هر دو ماه همو میبینیم. در تمام نزدیکی هامون مشکلی که هست اینه که من ارضا نمیشم. از نظر روحی لذت می برم و راضی ام اما آبی ازم خارج نمیشه. این آب میزانش زیاده؟ یا به همون ترشحات یا خیسی معمولی واژن هم اطلاق میشه؟

پاسخ شما: خانومی شما تازه ازدواج کردید و هنوز شرم حیاتون با همسرتون از بین نرفته. حتی کم همو می بینید چه برسه به نزدیکی. اما در مورد آب : نه اون ترشحات آب زمان ارضا شدن شما نیست. البته مقدارش هم زیاد نیست امااا وقتی یک خانوم ارضا می شه از حالتهای ایشون می شه فهمید ارضا شدن. خودت بهتر از هر کسی متوجه می شی عزیزم. از لرزش بعضی اندامها. کرخت شدن. رسیدن به اوج. اصلا دیگه دفع شدن اون مایع رو نمی فهمی. روی س.ک.ست تمرکز کن. می تونی و می شه. با لذت انجامش بده.

پاسخ الهام خانوم : خانومی 30 سال سن برای یک آقا سن خوبیه. نگران نباش ایشون جوونه و نشاط کامل رو داره. به گفته ی دوستت هم آقایون کم نمیارن. اما اگر به نظرت می رسه که هنوز هم با این حرفها ایشون سرد مزاجند و شما گرم مزاج هستید و این موضوع انقدر براتون اهمیت داره ازتون خواهش می کنم قبل از عقد کردن با این آقا مسالتون رو حل کنید باهاش. بهش بگید و نظرش رو بدونید. حرف زدن بهترین راهی هست که شما از ایده های ایشون با خبر می شوید.  به خدا خیلی بهتر از اینه که مهر طلاق توی شناسنامتون بخوره. ریسک نکن و با قاطعیت قدم بردار. ازدواج کردن خریدن یه مانتوی جدید نیست که دو ماه دیگه بتونی مدل جدیدش رو بخری.

مریم خانم پرسیدند: تا بحال س ک س نداشتم خودارضایی هم ندارم . چند روز پیش به علت سرماخوردگی شدید و ترشحاتی که در حلقم جمع شده بود مجبور شدم چندبار به شدت فین کنم. همون لحظه یه دردی در ناحیه تناسلی خود احساس کردم . الان به شدت نگران بکارتمم. آیا فین کردن شدید و به دفعات زیاد به پرده بکارت آسیب می زند یا در اثر فشار ممکنن است پرده پاره شود ؟

پاسخ شما: عزیزم شما فقط درد داشتی و خونریزی نداشتی . درسته؟؟ با این حساب اتفاقی برای بکارتتون نیفتاده. نگران نباشید.

بیان دیدگاه