جواب پیامهای نیمه اول بهمن ماه

آیدا خانم پرسیدند: چطور می شه عطری مناسب رایحه ی بدن پیدا کرد؟

پاسخ شما: زمان امتحان عطر به هنگام خرید، ‌اجازه دهید عطر چند دقیقه روی پوست شما باقی بماند.
زمانی كه بوی عطر با بوی طبیعی بدن شما آمیخته شود، بوی متفاوتی ایجاد می‌كند. با این كار، بهتر انتخاب خواهید كرد. هم‌چنین بیش از سه عطر را هم‌زمان امتحان نكنید، چون بینی شما دیگر قدرت تشخیص نخواهد داشت.
می‌توانید پس از امتحان سه عطر، به هوای آزاد بیایید و چند نفس عمیق از طریق بینی بكشید. در بعضی عطر فروشی‌ها، یك ظرف قهوه یا كاكائو می‌گذارند تا مشتری پس از هر بار امتحان عطر از آن ظرف استشمام كند و به روند امتحان عطر ادامه دهد.

رنگ پوست، در انتخاب عطر مناسب هر شخص تاثیر مهمی دارد. برای افرادی كه پوست روشن دارند، استفاده از عطرهایی كه رایحه گل‌ها در آن‌ها به كار رفته توصیه می‌شود و برای پوست‌های گندمی، به كار بردن رایحه‌های Oriental یا مشرق زمینی مناسب‌تر است.
هم‌چنین، افرادی كه پوست روشن دارند، بهتر است از بوهای خنك و ترش یا خنك و تلخ استفاده كنند، چون این رایحه‌ها با پوست‌شان سازگاری بیشتری دارد و دوامش هم بیشتر است. به افراد سبزه و گندمگون هم رایحه‌های گرم و شیرین توصیه می‌شود چون بیشتر از رایحه‌های خنك، منعكس كننده ویژگی چهره و حسی است كه در مخاطبان‌شان به وجود می‌آورند.

نكته دیگر این‌كه عطر را باید روی نقاطی از پوست به كار برد كه زیر آن‌ها نبض وجود دارد.
در زیر این نقاط، خون با فشار بیشتری جریان دارد و حرارت حاصل از آن، به تراوش رایحه و انعكاس آن از پوست كمك زیادی می‌كند.
نقاط نبضی معمولا مچ دست‌ها، پشت گوش‌ها، آرنج و گردن هستند كه بهترین نقاط برای به كار بردن عطرها به حساب می‌آیند.

خانم نسا پرسیدند: من ۲۱ سالمه و ۲ ساله ازدواج کردم حدود ۳ ماه می‌شه من از س ک س متنفر شدم و موقع نزدیکی‌ احساس درد و حالت تهوع دارم البته تا قبل از اینکه این مشکل برام پیش بیاد موقع س ک س ارضا نمی‌‌شدم مگر اینکه خودم در وسطای س ک س با دست خودم رو ارضا می‌کردم .

پاسخ شما: خانومی این چیزی که شما می گی به عوامل زیادی می تونه بستگی داشته باشه. خودتو به خود ارضایی عادت نده. اینجوری دیگه کم کم از ص ک ص با همسرت لذت نمی بری و زده می شی. این مشکل کاملا روانی هست و جسمی نیست. توصیم اینه به مشاور مراجعه کنی. البته ص.ک.سولوژیست خیلی بهتر کمکت می کنه اما در ایران عملا تعدادشون خیلی محدوده.

فهیمه 22 پرسیدند:

1.سلام لبهای كوچكم بزرگ و متمایل به قهواای و چین دار زیاد مثل یه تیك گوشت میمونه میخوام بدونم مردها از این جور متنفر نیستند به اضافه اینكه لبهای بزرگ گوشتی نیستند چی كار كنم قشنگ بشن
2.: قسمت نوك سینه هام بیرون نیامده و هنوز داخل من من می ترسم برای بچه شیر دادن مشكل داشته باشم
3.: من ازدواج نكردم نمی دونم چرا قسمت مهبلم كه یه سوراخ باید باشه اینجور نیست وانگار دو سوراخ داره؟
4.: برای سفید شدن پوست اونجام ترتینویین می زنم اشكال نداره برای باكرگیم؟
5.: كرم موبر برای باكره گی مشگل ایجاد نمی كنه؟
6.: من با موچین موهای اون قسمتم بر می دارم چون فكر می كنم با تیغ تیره می شه زمانی كه موهای اونجام در میاد با استفاده از موچین سفید هستند حالا مشكلی ایجاد نكنه برای بد رنگی شدن؟
7.: ژل واژنی كه گفتین باید در بروشورش حتما نوشته باشه كه یكی از ملكرد هاش خوشرنگ كردنه ؟ چون من هیدرونیوم گرفتم این عملكرد ننوشته

پاسخ شما: 1– هیچ کاریش نمی خواد بکنی. برای بار صدم. نژاد ما همینه و آلت همه تقریبا همین شکلیه. ما مثل خارجیها شیر برنج نیستیم که آلتمون هم اون شکلی باشه. در ضمن مردها به آلت زنها نگاه نمی کنند و توجهشون محدود به دفعات اول آمیزششون می شه و بعدش حتی یادشون نمیاد چه شکلیه. خیالت راحت

2- مشکل نخواهی داشت. درست می شه.

3- عزیز من در ناحیه تحتانی خانمها سه سوراخ هست. شما درست دیدی. یکیش که مقعد هست. یکیش برای دفع ادرار و دیگری برای امور جنسی و ……… عکسشو پیدا کن و ببین.

4- نه. به باکرگی ارتباطی نداره. اگر زمان شستن انگشتت رو داخل واژن نکنی برای باکرگیت اتفاقی نمی افته.

5- اینم اشکالی نداره.

6- نه. با موچین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه حوصله ای!!!!!!!!!!!!!

7- عملکردش همینه. لزومی نداره نوشته باشه. انقدر حساس نباش.

خانم غزاله پرسیدند: من از طریق کلیتوریس از بدنم اب خارج می شود ولی از طریق ص.ن.س با اینکه خیلی لذت می برم ولی ابی از بدنم خارج نمی شه .نامزدم از این موضوع نگرانه خیلی.میخواستم بپرسم ایا این ارضا نشدن من طبیعی؟
امکان داره که بعد یه مدت از ص.ک.س زده بشم؟

پاسخ شما: شما به خود ارضایی عادت کردی و بدنت با خودارضایی ارتباط بهتری برقرار کرده و بهش عادت کرده. توصیه می کنم خودارضایی رو ترک کنید تا به حالت عادی برگردید. اگر هم خودارضایی نمی کنید(چون سوالتون گنگ هستش) سعی کنید حرکات و پوزیشنهایی که کلیتوریس شما رو تحریک می کنه بیشتر انجام بدهید تا شما هم در زمان س.ک.ص ارضا بشید.

برای چی زده بشین اونوقت؟؟؟؟؟؟

آقای آرین پرسیدند: salam.mikhastam az yeknevisandeie khanoom ke tajrobeie sex az posht ra dre beporsam ke sex az posht baraie shoma ham lezati dare ya faghat baraie mard lezat bakhshe

پاسخ شما: عزیزم زمانی که خانوم پارتنرش رو دوست داشته باشه و بهش اعتماد داشته باشه و در مقابل طرفش هم حواسش بهش باشه و قبلش حسابی پیش نوازی کرده باشه و آمادش کرده باشه و عجله ای در کار نباشه و با آرامش تا زمانی که مقعد خانم خودش رو از حالت منقبض خارج کنه اونوقت هستش که زن هم همراه مرد لذت خواهد برد در غیر اینصورت عذاب آوره و از نظر ذهنی تمام مراحل رابطه جنسی رو با اون مرد تحت تاثیر قرار می ده و وقتی بار دیگه مرد به زن پیشنهاد رابطه ی جنسی می ده زن در دل استرس داره و خاطره ی رابطه ی جنسی دردآور در ذهنش تداعی می شه و تشویش این رو داره که نکنه باز هم از پشت رابطه بخواهید.

خانم راحه گفتند: سلام تازه 4ماه که عقدکردم1-  اگه اب منی روتوپشتم بریزه مشکل داره !2- الان ابی ازمن میادنسبت به اوایل عقدمون خیلی کم شده ولی شهوتم زیاده برعکس دیر ارضامیشم!!!!!!!چکارکنم !3- همیشه بعدازارضاشدن حالم بدمیشه فشارم میادپاین !!!4- سینه هامومیمکه تحریک نمیشم فقط باگردنم وباخوردن……..!!!!!5- نامزدم دوست داره ساک بزنم امامن نه!ولی میترسم ناراحت بشه چکارکنم

پاسخ شما:1-  امکان بارداری هست. چونکه سوراخ مقعد و واژن کنار یکدیگر هستند و اگر منی از مقعد خارج بشه ممکنه وارد واژن بشه. 2- در مورد ارضا شدنتون این طبیعیه و همه اینجور هستند.3-  در مورد افت فشار باید بگم در خیلی ها این امر طبیعیه. همیشه خوراکی کنار تخت داشته باشید تا فشارتون رو برگردونه. 4-  نقاط حساس بدن افراد متفاوته. نگران نباشید.

سعی کن باهاش کنار بیای و این کار رو انجام بدی. چون لذت دادن به ایشون شما رو به لذت می رسونه.

رویا خانم پرسیدند: مدت یكساله با شریك زندگیم رابطه جنسی ندارم. احساس بدی نسبت بهم داریم. از ترس سردردهای شدید به مقاربه رو نمیارم. همسرم مرا كاملا» درك می‌كند. مدتی هم هست دچار اختلاف شدیم و نیاز به راهنمایئ دارم

پاسخ شما: چرا رابطه ی جنسی ندارید؟ سرد مزاجید؟ شما یا همسرتون؟ وقتی زن در رابطه ی جنسی مشکل داشته باشه و ارضا نباشه سردرد می گیره و عصبی و پرخاشگر می شه. اگر درکت می کنه چرا اختلاف دارید؟ اگر همدیگه رو دوست دارید چرا رابطه ندارید؟ مطمئنی همسرت جای دیگه ارضا نمی شه؟ یه توصیه جدی بهتون می کنم. برای اینکه شیرازه ی زندگیتون از هم نپاشه سریعتر به یه مشاوره ی خوب مراجعه کنید.

ساغر خانوم پرسیدند: در مورد ضخیم بودن موهای بدنم مخصوصا دستا و صورتم سوال کردم پوست من روشنه و این موها خیلی تو چشم میخورن هر بارم بعد اصلاح یا ژیلت کشیدن حس میکنم موها تیره تر میشن آیا راهی هست واسه اینکه موهای من کمی سست و کم رنگ تر بشن؟؟

پاسخ شما: دو روش دارویى و فیزیكى داریم. بحث دارویى كه كاملاً تخصصى است و به گفتن آن نیازى نیست. اما درمان فیزیكى شامل استفاده از تیغ، كندن موها (اپیلاسیون)، كم رنگ كردن (دكلره)، الكترولیز (سوزاندن ریشه ی موها)، لیزردرمانى است. در ضمن، به خانم های چاق توصیه مى شود که وزن خود را متعادل نگه دارند، چون یكى از عوامل شایع پرمویى چاقى است.

با استفاده از روش تیغ یا اپیلاسیون ، اگر فردى زمینه ی ابتلا به پرمویى را نداشته باشد، به هیچ شكلى دچار هیرسوتیسم نمى شود. پس براى تمیز كردن موهاى بدن و صورت این روش ها قابل استفاده است. در صورت ناراضی بودن، ممكن است شخص نیاز به درمان داشته باشد كه باید پزشك متخصص غدد یا پوست یا زنان راه درستى به او نشان دهد.

البته گاهى درمان دارویى به تنهایى اثر نمى كند و شخص باید هم زمان از روش لیزر و الكترولیز هم استفاده كند.

این مقاله هم مفید هستش: http://www.niksalehi.com/new/archives/004979.php

مونا خانم گفتند: من دختری 30 ساله مجرد هستم حدود 5 ساله که متاسفانه سابقه خودارضایی دارم با اینکه بعد از انجام این عمل دچار عذاب وجدان میشم.با توجه به شهوت زیادی که دارم نمیدونم چیکار کنم.میخوام بدونم میشه یه دختر مجرد با یه پسر خودشون بدون حضور کسه دیگه و بدون اجازه پدر صیغه کنن؟یا اینکه اینکار از نظر شرعی گناهه؟چون خودارضایی هم گناهه.لطفا من را راهنمایی کنید که با این مشکل چکار کنم؟

پاسخ شما: خانومی اولا مواظب باش در ازدواج مشکل پیدا نکنی. بعدش هم دختر رو نمی شه صیغه کرد. اجازه ی پدر لازمه. خانومی 30 سالته دیگه ازدواج کن عزیزم.

سروناز خانم پرسیدند: دوست پسر من که بیضه ی چپش رو عمل کرده و درآورده بر اثر پیچش طناب های داخلی . می خواستم ببینم این برای رابطه زناشویی آیندمون مشکلی پیش نمیاره . مثلا من فکر می کنم شاید بخوره تو ذوقم وقتی همچین صحنه ای رو ببینم. و از لذت رابطمون کاسته نمیشه ؟ و یه سوال دیگه اینکه من وقتی در استمنا به ارگاسم میرسم و میخوام تخلیه بشم ، آب زیادی ازم خارج نمیشه و کم هم نیست . میخوام بدونم طبیعیه؟ یا به جسم و جسه من هم بستگی داره؟من خیالی نحیف و ظریفم . البته الان با کمک دوست پسرم دارم این کارو ترک می کنم . میخواستم ببینم توی رابطه واقعی هم همینقدره؟ یا بیشتره؟ یا باید اندازه معینی داشته باشه ؟

پاسخ شما: 1- نه. مشکلی نخواهند داشت.

2- بله گلم. طبیعیه. نگران نباش. در حالت س.ک.ص واقعی هم  همینطور خواهید بود. جای نگرانی نیست.

آقا مهرداد گفتند: من با یک خانومی دوست هستم و صیغه محرمیت خوندیم(البته بدون اذن پدر).می خوام منو راهنمایی کنید که ایشون 4 سال از من بزرگتره و در عین حال که همدیگه رو دوست داریم.عیب های همدیگه رو می بینیم.آیا این رابطه بعد ها مشکلی ایجاد می کنه؟

پاسخ شما: بدون اذن پدر برای یه دختر؟؟؟؟؟؟؟؟ نمی شه. درست نیستش. اگر از نظر شرعی بخواهید درست نیست. چند وقته با هم رابطه دارید؟ فکر نمی کنید به خاطر احساسات و شهوت و رابطه ی جنسی جذب هم هستید؟ اختلاف طبقاتی چطوره؟ قصدتون از رابطتون چیه؟ ازدواج؟ اینها همش مهمه. بدون س.ک.ص باز هم می تونید همدیگه رو دوست داشته باشید؟ اولین رابطه ی عشقی شماست؟ برای ایشون چطور؟ اگر هدفتون دوستیه که تا وقتی که با هم خوب رفتار داشته باشید در کنار هم خواهید بود و بعدش هم شما رو بخیر و ما را به سلامت ولی ازدواج بحث جدی و مهمیه. بیشتر روش فکر کنید. نظر خانواده هاتون چیه؟؟؟


بیان دیدگاه