جواب پیامها نیمه اول اسپند……

سلام بر دوستان عزیزم……..

با تشکر از همکاران گرامی………آرش خان ……..نیلوفر جان و آقا محمد…….

این بار نیلوفر جون حسابی گرفتار بودن و سرشون شلوغ

من این افتخارو دارم جواب پیامها رو میدم………

هفته درختکاری………وای به روزتون……امسال رو از دست ندید……یک درخت……یک درخت

===============================

اول از همه………….روز جهانی زن بر تمام شما زنان شیر دل ایرانی مبارک و شادباش…………

امیدوارم……….هر جای این کره خاکی که باشید از یاد نبرید……..

نخست اینکه زنید و زندگی از وجود ما زنهاست…….

دوم آزاده باشید و بدونید زن فقط در جنسیت خلاصه نمیشه………زن روح……..طراوت…..شادی ……

و همیشه خودتون باشید………زیبا…..مکار……با سیا س ت و کیاست……لوند و طناز……ساده وشیک…..

خوب خانمهای عزیز……به یاد داشته باشید………دستان ظریف شما…..فقط برای نوازش مردان نیست………..این دستان مهد کودکان شماست………….این دستان زیبا ……….تمام فرهنگ ماست……..یک فرهنگ تمام عیار ایرانی……….

اصیل باشید و از ایرانی بودن به خود ببالید………

به قول مادربزرگ خدابیامرزم………..زن باید همیشه حرف همسرشو تایید کنه و بگه چشم……….ولی زن باید اونقدر مکار باشه که همیشه مرد زندگیش همون حرفی رو بزنه که خانمش توی دهانش گذاشته……….

در حقیقت………زن که یک مرد رو به عرش میرسونه………..

عاشق باشید و خواهان بهترین و بیشترین…….

صادق باشید و مهربان……………

با کمترین امکانات هم شما ملکه هستید………اگر مرد زندگیتون رو عاشق وار به دنبال خودتون بکشید……..

پس خانمهای عزیز……..ناخنهاتونو تیز کنید………….هم زیبایی……..هم وسیله دفاعی…….هم سلاحی برای دراوردن جفت چشمای مردای خائن…………..

(شوخی کردم…..لبخند بزنید……….روزتون مبارک……..)

و اما شما اقایون………..گل و بوسه یادتون نره…………قوی ترین و بهترین هدیه به خانمها یک بوسه اتشین از ته دل………………….

================================

1- فارسی تایپ کنید………چشمای من که همیجوری کورن………….وای به اینکه این خطوط لوچم هم میکنه……….

2- بخشی از سوالات رو توی خود پیامها  پاسخ دادم……اگر دیدی جوابت اینجا نیست برو تو بخش نظرات……نبود جواب بگو تا دوباره جواب بدم……….

3- بیا تو وب…….قاطیمون شو………نظرتو بگو…………..بریز بیرون…….ولی محترم باش……ایرانی باش و نجیب………

==================================

و اما…………….

نفر اول

سایه خانوم فرمودن:

سلام چون تو نظرسنجیتون شرکت کردم لازم دونستم که بیام یه توضیحی هم بدم من رابطه داشتم ولی دخول نداشتم پس نمیشه گفت که س ک .س داشتم نه؟ خودم نمی دونم راستش جدیدا شک کردم چون با یه نفر که مدتها بهم ابراز علاقه می کرد برای اولین بار تماس بدنی پیدا کردیم ، در حین عمل و بعدش خیلی تمایل نشون داد و می تونم مطمئن بگم که خوشش اومده بود ولی بعدش کلا بی خیال شد! بعد از یه مدت که بلاخره راضی شدم غرورم رو زیر پا بذارمو باهاش صحبت کنم که چرا، خیلی راحت گفت که ما س ک .س نکردیم!!! یه شوک بهم وارد کرد قشنگ، در حالیکه من کلا ادم روراستیم بهش قبلش گفته بودم که من تماس جنسی داشتم ولی هنوز ویرجینم اونم گفت که مشکلی نیست! به نظر شما سارا جان این آدم روانی نیست؟ روح و روان من رو که حسابی ریخته بهم نمی تونم کلافگیم رو کنترل کنم! الانم تماسش رو باهام قطع کرده! می دونم حتی اینکه فکرم اینقدر مشغولش باشه احمقانست ولی حداقل یه چیزی بگید آرومم کنه! ببخشید اگه انتظار زیادی دارم

فدات شم…….الهی من قربونت شم……با اینکه نیم نارنجی گفتی و من همچین نفهمیدم ………ولی تا حدودی خودم باقی داستان زندگیتو سر هم میکنم……….و گویا تو توی این رابطه با یک ادم فریبکار روبرو شدی که خیلی راحت همه چیز رو فراموش میکنه……..باری……..به قول خودت روانی………هر چند بهتر تو هم فراموش کنی………بزرا یک چیزی بگم ارومت کنم…..هیچ وقت ادمها در اولین رابطه عاطفی یا جنسیشون نمیتونن 100 % موفق بشن………اره بعضیها……..همون نگاه اول عاشق میشن و تا ته زندگیشون همراه هم میشن………..ولی کمن………..بیشتر ادمها بارها شکست رو تجربه میکنن……به جاش……….این تجارب باعث میشه بار دیگه اشتباه نکنن و جبران کنن………….تو دختر فهمیده و با کمالی هستی……….یک نفس عمیق بکشو……..از نو شروع کن………با یک مشاور خوب مشورت کن……….کتاب بخون……فیلمهای عاشقانه ببین………..غرور و تعصب….شهر فرشتگان…..فارست گامپ …..قدم زدن بر روی ابرها………و خیلی فیلمهای بسیار خوب………که عشق و عاشق بودن رو یاد میدن………..

هرگز…………هرگز…………نا امید نشو از خودت……….خودتو بساز……….زن باش……..زیبا و مکار…..

===================================

حسام خان

سلام آرش خان
دوست عزیز معجون‌های میوه‌ای سازگار با طبیعت گرم و سرد بدن آقایون و خانوما واسه به اصطلاح سفت شدن كمر را هم معرفی كنید.

من از جانب ارش خان به شما سلام میدم

آقا ما حدود یک قرن پیش قول این معجونها رو به ملت دادیم…….باور کن هم فراموش کردم هم فرصتشو نداشتم……چشم شب عیدی فرمول ابا و اجدادی رو مینویسم براتون……….فقط یکی دوبار دیگه بیا یاداوری کن………….منتهی واسه اینکه دست خالی نری……..

اینو میگم برات………

شیر گاو یا گوسپند ( محلی باشه بهتر……ولی 30 دقیقه بجوشون….) یک لیوان

موز یک عدد……..

3 کله خرما بوشهر…….ازون سیاهاش که خیلی خوشمزس…….

پودر پسته دو قاشق مربا خوری…….

عسل یک قاشق غذاخوری………..

کاکائو……..یک قاشق چای خوری …….

حالا اینا رو بریز تو مخلوط کن………….روشو هم پر کن از پودر نارگیل و مغز بادوم و گردو………..

آقا این لیوانو بخوری………باور کن همچین قوی عمل میکنه………

منتهی……….یادت باشه دیابت داشته باشی………اضافه وزن …..یا ناراحتی قلبی……اذیتت میکنه……..

در ضمن …………از توت فرنگی و البالو هم غافل نباش…….

============================

علی خان

ممنون نیلوفر خانوم.من توضیحات شما را برای جوشهای صورت خوندم.من چند ماهی هست كه پیش پزشك میرم.دارو هم روی جوشهام میزنم جوشهام بهتر شده ولی یه جاهایی جای جوشها باقی مونده.نگرانم جای این جوشها همیشگی بشه واز بین نره حالا به توصیه شما هم عمل میكنیم.

سلام رفیق

اقا من کیف میکنم مردها به خوش تیپ بودن و اراستگیشون اهمیت میدن……ای خانمت خوشبخت…….ای رفیقت خوشبخت……………

1- صابون کاپوس جوانه گندم……ساخت المان……قیمتش بین 4 تا 5 هزارتومن…….میخری……..طریقه استفادش اینطوری……..یک بخششو باز کن…….و مثل رول روی صورت خیس از ابت بکش……یادت باشه کل صابون رو خیس نکن………این صابون برای یکسالت بسه……….

هر شب صورتتو با این صابون بشور…………بعد الکل بزن روی جوشهات……….

حالا……..هفته ای یکبار…….بخور بابونه بده……….یک ظرف پر اب میکنی……….یک قاشق غذاخوری بابونه توش میریزی و میزاری روی گاز……….وقتی جوش اومد و بخارش راه افتاد ……..بخور بده………..

حسابی منافذ پوستت باز میشه………..بعد صورتتو برو بشور………….

حالا نوبت ماسک…………این ماسک کار رو یکسره میکنه………..نه جای جوشات میمونه…..هم پوستت درخشان میشه………

یک نعلبکی بردار………دو قاشق مربا خوری آرد سین (ارد جوانه گندم….از عطاری بخر ) بریز توش…….بعد شیر بهش اضافه کن……اونقدر که خمیری شکل بشه………این خمیر رو بکش روی صورتت………و 20 دقیقه صبر کن تا خشک شه………حرف نزنی………….پوستت چروک میافته…………..بعد برو بشور……..صابون نزنیها………بزار پوستت استراحت کنه……………

جواب میگیری رفیق

===============================

دلربا خانوم
عزیزم اطراف نوك سینه‌هام معمولا»‌ جوش‌های چركین می‌زنه البته تعدادش یكی دو تا بیشتر نیست. می‌خواستم بدونم علتش چی می‌تونه باشه؟

سلام رفیق……..به خاطر هورمونهای بدنت……..دستکاریشون نکن…….فقط بهتر یک روز درمیون بری دوش بگیری و با صابون کاپوس ویتامین ای یا جوانه گندم بدنتو بشوری……….البته با بابلا رفتن سن درست میشه

=========================

نوید خان

این آقایونی که از 40 فرسخی میفهمن یکی پ س تان بند نبسته، چجور میفهمن؟
چرا واسه خانوما بدرگیه پ س تان مهمتر از سلامت پ س تانه؟فکر میکنن تو زندگیشون تاثیر داره؟
سایز پ س تون این خانومه تو پ و ز ی ش نا چنده؟

آقا ……ما اولش موندیم…………ولی خوب…….بزار یک چیزی برات بگم…….اون مردایی که خیلی مدعی هستنو و همچین این حرفای بیربطو  واسه پست و ژست بهت زدن…..بدون یا خالی بندن یا خیلی هیز……اخه مرد مومن…….کدوم مرد محجوبی رو میشناسی خیره خیره سینه انومها رو دید بزنه………این کار نه اخلاقی نه درست………و باعث تحریک اونا میشه……..مردها مجازن به بدن زنان خودشون……و یا شریک جنسیشون……یا دوست دخترشون نگاه کنن اونم بدون غرض…….

حالا……….دوستی داشتم همیشه میگفت غرور زن رو میشه از روی راه رفتنش تخمین زد……..خانمهایی که صافتر و شکیلتر راه میرن……..مشخصا اندام متناسبی دارند………سینه هم بخشی از این تناسب……..و خداوند………اینو در ذات زن قرار داده……زن با نوع حرکت……..کرشمه………طنازی و نشون دادن تناسب اندامش مرد رو جذب میکنه………….واسه همین زیبا بودن این بخش برای خانمها خیلی مهمه

و اما سایز……….همه این خانمها سایز سینه هاشون متناسب با اندامشون………رفیق……زیاد روی این چیزا ریز نشو……..مهم تناسب ………در ضمن یادت باشه مردها هم باید متناسب باشن تا خانمها رو جذب کنن……

==============================

ر.ن عزیز

من روی سینه موهای زائد کوچیکی در آوردم خودم مشکلی ندارم ولی همسرم کاملا نارضایتیشو ابراز میکنه میترسم اگه اونارو بکنم زیاد بشن باید چیکار کنم؟

رفیق…….نترس…این موها به خاطر هورمنهای زنانس…..باید اونها رو شیو کرد……..از زیاد شدن نترس…..مگه وقتی صورتتو بند میندازی موهاش زیاد میشن؟؟؟؟؟؟ با موچین اونها رو بکن………ولی اگر میترسی……میتونی با ژیلت ترتیبشو بدی

=====================

سهیلا
دختری 14 ساله دارم مدتی استکه متوجه شده ام بیشتر وقتا که شب خوابیده سری بهش میزنم دستش در داخل شلوارش است خواهش میکنم راهنمایی کنید که چه دلیلی دارد؟ خیلی نگرانم .آیا امکان خود ارضایی هست؟با تشکر

سلام رفیق……..دختر شما تو اوج ……….سن بلوغ و هزاران سوال…….بله….این خیلی طبیعی برای همه دختران همسن و سالش………نترسید………فقط سعی کنید دوستانه درباره بلوغ و پرده بکارت و س.ک.س آگاهش کنید………مستقیم بهش اشاره نکنید میدونید که گهگاهی اینکارو میکنه و دیدی…….بهش بگید که میخواین چیزی رو توضیح بدید……….از خودتون مایه بزارید و خودتونو مثال بزنید…تعصب نشون ندید…..دلسوزانه رفتار کنید…..براش توضیح بدید که وقتی به بلوغ رسیده تغییرای توی سیستم تناسلیش رخ داده…….. و اگر باهاش ور بره هم زشت میشه اونجا هم ممکنه بکارتش از بین بره…….براش توضیح بدید روابط جنسی رو……..از مردها بگید و اینکه ممکنه اونو فریب بدن……باید سطح اگاهی دخترتونو بالا ببرید……چون احتمالا شما دختر هات و جذابی دارید که داره زودتر از موعد خودش وارد دنیای بزرگترها میشه…….پس شما راهمناش باشید…..مراقبش باشید فریب نخوره…….شکست نخوره……..زود ازدواج نکنه…….زود عاشق نشه……….اگر دیدید مشکل دارید باهاش……..از مشاور کمک بگیرید…….ولی سر لج نندازیدشا……..

=========================

گلابتون

سلام.دستای من خیلی بی طراوت به نظرمیرسه.بااینکه همیشه مرطوب کننده استفاده میکنم.پوستش مثل بقیه قسمتای بدنم سفید نیست.چکارکنم زیباتربشه؟

1- هر روز……..صبح……..ورزش مچ و انگشتان……..50 بار دست رو مشت کن باز کن………

بارفیکس …………به کشیدگی انگشتان کمک میکنه………

2- دو ظرف اب گرم و سرد بزار……….

اول اب سرد ……بعد گرم………هی دستتو از این ظرف ببر تو اون ظرف………..

3- دستها رو با صابونهای ملایم بشور………..صابونهای مایع خوبن………

4- کرم کیو وی ساخت استرالیا قیمت از 9 تا 15 هزارتومن…………مرطوب کننده قوی…..معجزه میکنه…….

5- آب کاهو………سپید کننده بسیار عالی……..

آب جعفری……..

آب اسفناج……….

اینا اگر هر روز باهاشون دستاتو بشوری بزاری 30 دقیقه روی دستت بمونن تا خشک شن عالین……..ولی دستتو حرکت نده چروک نیافته روشون………

بعد بشور……..

دیگه…………….دیگه…………….کرم نیوا هم خوبه…..مرطوب کننده………….

همیشه از کرمهای کم چرب استفاده کن……کرمها با پایه اب ……….مرطوب کننده

==========================

نیل عزیز

من هروقت س ک ..س دارم واسه پارتنرم هرکاری میکنم اونم همینطور اما بدش میاد که…بخوره میشه بگین چیکار کنم راضی شه یکی بهم گفت توام کاریایی که اون میخواد نکن

ببین این مشکل کوچکی نیست……….شاید دلیل خوشمزه نبودن اب واژن شماست………محلول پیور بخر……ژل مخصوص شستن منطقه تناسلی……روزی 2 تا 3 بار شستشو بده اونجا رو…….هم خوشبو میشه هم خوشمزه………

اگر باز امتناع کرد……….دلیلشو رک بپرس…………و سعی کن ایرادو برطرف کنی……..

اگر دلیلش روحی بود…………کمکش کن……….تحریکش کن…………

گهگاهی مزه شکلات خیلی کمک میکنه………روی پوست پاهات ……کمی شکلات بمال……البته شاید این کارا کثیف کاری محسوب بشه……ولی اگر س.ک.س خوب میخوای………باید تلاشتو بکنی……..حمام برو….تمیز باش………با خامه و شکلات……ازش پذیرایی کن……….س.ک.سی باش…….روی لبهات خامه شکلات بکش……با انگشتت بازی کن………..تحریکش کن بدنتو بخوره………

گاهی نیاز نیست مرد حتما اونجا رو بخوره…….خوردن زانوها……و لای پاها……..و حتی انگشتان دست خیلی دیوانه کننده تر……….

ولی……..هرگز ……مرد رو به خاطر انجام ندادن کاری بایکت نکن…………تحریکش کن……تو خماریش بزار……..و یکهو حمله ببر…………کاری کن از جون و دل بهت بچسبه……..بخوره وجودتو………عاشقش کن……نیاز رو توی وجودش ایجاد کن…………….

البته………..بک توصیه مادربزرگانه…….مادربزرگم همیشه میگفت مرد رو نباید گرسنه گذاشت وگرنه خیانت میکنه……..نباید هم سیر کرد…….باز خیانت میکنه…….پس متنوع باش و س.ک.سی………ورزش کن و خوش هیکل باش……..  خوش باشی…….

======================

ح عزیز
واقعا خجالت زده ام اما نمی دونم چکار کنم و از کی کمک بگیرم .
حدود 1 ماه پیش بود که خونه تنها بودم و بد جوری شهوتم زده بود بالا. نمی دونستم چکار کنم هر کاری میکردم نتونستم جلوی خودمو بگیرم …
با یکی از ش و رت های مامانم داشتم خودمو ارضا میکردم که یهو یاد یه اتفاقی افتادم که چند وقت پیش افتاده بود «اتفاق: پسره با ش و رت خواهرش خودشو ارضا کرده بود و بدون اینکه ش ورت رو بشوره یا کار دیگه ای بکنه اونو گذاشت سرجاش و خواهرشم از همه جا بی خبر اونو پوشید و بعد چند وقت حامله شد»…
وقتی یادم این موضوع افتادم سریع بدون اینکه خودمو ارضا کنم دوروبرمو جمع و جور کردم …
فقط مایعی که قبل از منی بیرون میاد (در هنگام جلق زدن یه مایعی بیرون میاد اونو میگم) یه چند قطره ی ریخت رو ش ورت . البته خشک خشکش کردم بعد گذاشتم سرجاش … فکر کنم بعد از 2 یا 3 روز مامانم اونو پوشید …
گفتم که خشکش کردم بعد گذاشتم سرجاش ..
حالا می خواستم ببینم که آیا با این کار امکان حامله شدن وجود داره یا خیر ؟
اگه اره چند درصد احتمال داره ؟
الان حدود 1 ماه از اون ماجرا گذشته …
اگه حامله شده باشه میشه کاری کرد ؟
راستی:مامانم 38 سالشه ….منم 21 سالمه …
———
یه لحظه کاری کردم که الان مثل … پشیمونم …

سلام رفیق

عزیزم……..وقتی این ماجرا رو میخوندم….یاد چند مطلب افتادم که باید توی وب قرار بدم…….مشکل تو………میتونه ناشی از فشار بلوغ باشه………..یا اینکه تمایل داری به ف تی ش……..باری………نباید خودتو عذاب بدی…………هر مشکلی درمون داره…….راه داره……..اول اینکه خیلی زود دنبال یک دوست دختر خوب یا یک شریک جنسی باش………من نمیگم ازدواج کن……..چون هنوز خیلی زود…..و احتمالا نه درامدی داری نه استقلال………….ولی اگر بتونی دوست دختری مناسب پیدا کنی شاید بتونی بعد از 4 تا 5 سال باهاش ازدواج کنی………باری……..این ماجرا رو برای هیچ کس تعریف نکن……و اگر دیدی داری خود ارضایی میکنی یا مشکلت زیاد شد با یک مشاوره حتما صحبت کن………نزار ریشه دار بشه…….بعد ها نمیتونی با دیدن خود زنها ارضا شی…..و وابسته میشی به لباسهای زیر……….

اما در باره این موضوع حاملگی……..ببین…….پسر خوب……اسپرم ..خیلی فضول……خیلی…..تحرکش هم خیلی زیاده…….بدو بدو میخواد خوشدو برسونه به تخمک………….عاشقانه بغلش کنه……..و نطفه بسته شه………..اتفاقا واژن هم خیلی جذاب……….کشش زیادی داره……همچین این اسپرمو میکشه و میبره راه فرار نمیزاره……………

حالا خداوند بزرگ………که قربون عظمتشو و نبوغش برم……….اگر محدودیت نمیزاشت که الان دنیا محشر کبری بود بسکه ادمها زیاد بودن……….

اسپرم فقط تحت شرایط خاص زنده میمونه………..در دمای معین…………….در محلولی خاص……

وقتی از بیضه ها خارج میشه……..فقط 72 ساعت میتونه تحمل کنه و توی محیط واژن زنده بمونه…….اگر موفق شه و برسه به تخمک……….نطفه بسته میشه…….وگرنه میمیره……….

در محیط خارج از واژن و بیضه…….اسپرم میمیره……..و خاصیت باروریشو از دست میده………….این اتفاق خیلی زود میافته…………….و تنها زمانی شورت الوده میتونه زنی رو باردار کنه که در همون لحظات اولیه الوده اسپرم روی شورت بشه……..یعنی شورت خیس باشه………کدوم دختر یا زنی رو دیدی شورت خیس بپوشن ؟؟؟؟؟؟؟پس ببین این داستانها مزخرفی بیش نیستن………….حالا باز اگر دکتری اینجا بتونه بیشتر برات توضیح بده جای خوشبختی منه……..ولی من رو تجربه میگم………نگران نباش…….هیچ اتفاقی نیافتاده…….ولی دیگه ازاین کارا نکن………….ممکنه مادرت دچار عفونت بشه…….بشر لا اقل با اب سرد و کمی مایع ظرفشویی اون لباس زیر رو بشور……..اگر گیپور ماساژش نده………که خراب نشه………ولی بشورش………بعد با نور خورشید خشکش کن………بزار سر جاش………….

============================

ساغر خانوم…..
من 24 سالمه و حدود یک ساله با یه آقایی اشنا شدم که ایشون یک سال از من بزرگتر هستن ما خیلی همدیگرو دوست داریم و برای هم خیلی ارزش قائل هستیم.هیچ وقت هم به خودمون اجازه نمیدیم پامونو از حریممون بیشتر دراز کنیم.

تنها مشکل من اینه که از نظر ظاهری از ایشون بزرگتر به نظر میام و این خیلی آزارم میده .حتی این موضوع رو از اطرافیان و حتی غریبه ها هم شنیدم .
با توجه به اینکه ایشون به خواستگاری من امدن و قرار با هم ازدواج کنیم .
من میترسم که برای من از لحاظ روحی در اینده مشکلی پیش بیاد ؟
و نمیدونم اصلا این ازدواج رو قبول کنم یا نه؟
فکر میکنید بهتره که برم پیش مشاوره؟
کمکم می کنید؟!

سلام رفیق

شنیدی میگن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد……….اونی که باید میپسندید پسندید…………..تموم شد رفت

هی به خودت گیر نده…………به همسرت هم القا میکنی………اونم درگیر میشه میگه حیف شده ها……

ببین دختر خوب……….منم این مشکل رو داشتم……..وقتی 7 سالم بود همه فکر میکردن من 10 سالم…..وقتی 15 سالم بود……..شده بود یک دختر جوون 20 ساله….

ناراحت بودم……….خودمو زشترین دختر دنیا میدونستم………ولی خواهرم حرف جالبی زد………گفت این ارث……….و هر چی سنمون بالاتر میره جوونتر و شکیلتر میشیم………..یعنی وقتی به سن 30 میرسیم…….استوپ میکنیم……و دیگه چهرمون پیرتر نمیشه………….

راست هم میگفت………..چون هم خودش………هم باقی خواهرهام…….از سنشون کمتر میزنن حالا که 30 رو رد کردن…………چون تو همون 25 تا 30 باقی مونده چهرشون…….

منم مثل اونا………الان حس بهتری دارم…….

تو هم نترس………..بزار 30 ساله شی……….بعد ببین چی میگن دیگران…….ازدواج بهت میسازه و خوشگلتر میشی……..ورزش کن…….ارایش ملیح………لباسهای متناسب اندام……..

موهاتو مش نکن………..اگر سیاهن…….اینکار سنو بالا میبره………..

و خیلی نکات ظریف زنانه دیگه

بزار رک بگم………..دنبال شپش نگرد………….زندگیتو کن………….خوشبخت باش.و……..زن……مکار و لوند……..

====================

sad boy عزیز

سلام
به تازگی با یه دختر اشنا شدم .هردو عاشق هم شدیم . ازش خواستگاری کردم جواب منفی داد بعد از کلی اصرارو خواهش برای گفتن دلیل نه گفت دچار ناراحتی قلبیه و هیجان براش بده و نمی تونه ازدواج کنه و بچه دار نمی شه .
تو رو خدا کمکم کن . ایا فقط چون قلبش ناراحته نباید بچه دار بشه ؟ ایا رابطه جنسی هم نباید داشته باشه

سلام رفیق حساس و دلنازک من………..عاشق ……….

عزیزکم بهترین کار اینه ببریش پیش یک پزشک با تجربه و متخصص قلب………..تا هردوتاتونو روشن کنه……و توضیح بده………..

ولی بزار منم بگم……..بله………بچه دار شدن بری خانمهای که این مشکلات رو دارن سخته…..البته بستگی به نوع بیماری و شدتش هم داره………..

ولی درباره رابطه جنسی……….خیلی اوقات رابطه جنسی باعث ارامش و بهبود بیماری هم میشه…….باز میگم من نمیدونم………..از یک پزشک بپرس…برو تو سایت دکتر صادقی که لینکشو دادم……..عضو شو……و از دکترهای اون سایت بپرس

خوش باشی و همیشه عاشق

=============================

بهار عزیز

میشه خواهش کنم یه مطلب درمورد این که دختر خانوما قبل از عروسیشون چه کارا باید بکنن که شب عروسی بهتر از همیشه باشن و مراسمشون هم به بهترین شکل و ساده برگزار بشه و همین طور در مورد نحوه انتخاب لباس و هر چیزی که باید نزدیک عروسیشون انجام بدن بذارین من فوری فوری خیلی بهش نیاز دارم خواهش میکنم زود بهم جواب بدین ممنونم ازتون

سلام رفیق…بهار خانوم در رابطه با ازدواج
بهار همه اینا بستگی داره به خودت و نامزدت….و پولی که واسه اینکار کنار گذاشتین…….به نظر شخصیت بستگی داره بهتره یک مهمونی کوچولو که بیشتر از 100 نفر مهمون نداره بگیری فامیل درجه یک و دو و دوستان نزدیک خرج کم…..خیلی کم برای مهمونا هزینه کن……میتونی شام بدی تو سالن یک رستوران خوب……و بعد شام برگردین خوهه بزنید و برقصید خلاصه همه جا صرف جویی کن….ولی سعی کن سرویس طلا و جواهراتت رو طوری انتخاب کنی که بعدها بشه وسیله و سرمایت…….جواهر صاحب اول و اخرش خودتی…..پس طلا بهتره……وی باز ای بستگی به وضع مالی همسرت داره لباسهایی که میخری……کفش…کیف…..لوزام ارایش از بهرتین مارکها…..همه اینها برات میشن خاطره سعی کن با سیاست باشی…..واسه عروسی خرج کردن بیهودس…..به جاش اگر میتونی باس عروسیتو بخر و کلی عکس بندازید…….با فامیل…..و با پدر و مادر……..حتی اگر مهمونی ندید اگر مهمونی نگرفتید ولو واسه یک هفته برید سفر همه چیز به مدیریت خودت بستگی داره  همه چیز به مدیریت خودت بستگی داره شب عروسی میتونه بهترین شب باشه…..یا بدترین…….کلی هزینه فیلم و عکس و شام و مکان اخرش مهمونا اکثرشون نارضین تهش حرف در میاد مهمونی کوچولو کم خرج تر و در ضمن حرفی توش نیست…….هم فیلمبرداری کن هم عکس بگیر…..لباست ازان خودته…..و مقروض هم نمیشه همسرت به خاطر پول سالن و این چیزا…….میتونی اصلا مهمونی هم نگیری بری سفر خلاصه………ریش و قیچی دست خودته اگر میخوای بدونی بعد از عروسی چه کنی مقالات سایت رو بخون

=============================

دوستان………خودمو کشتم………کلی سوال دیگه رو دستمه ……….باید جواب بدم……..ولی واسه امشب بسه…………باقیشو فردا شب………..باور کنید دارم میمیرم از خواب………فردا صبح باید برم سر کلاس………حالا دریاب پرتغال فروشو………….

قرارمون……..فردا شب…………تا بعد…………شاد باشید و خندان………..ایرانی و اصیل………

بیان دیدگاه